FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Max Tennyson znany jako dobry Max to alternatywny odpowiednik Maxa z nieznanej linii czasu.

Wygląd

Max jest grubszym, starszym mężczyzną. Nosi czerwoną hawajską koszulę z ciemnymi mankietami, a pod nią znajduje się czarna koszulka. Nosi białe spodnie i siwe buty. Twarz Maxa jest bardzo pulchna, a jego podbródek jest kwadratowy. Jego prawa ręka została zastąpiona mechaniczną protezą o kremowym kolorze.

Osobowość

Max jest bardzo opiekuńczy dla wnuków. Będąc hydraulikiem, za wszelką cenę starał się ukryć swoją przeszłość i zawód. Na każdym kroku przedstawiał się jako zwykły hydraulik, który naprawia rury. Pomimo tego zawsze służy dobrą radą i próbuje przekazać Benowi, że nudny świat jest idealnym światem. Gdy chłopak odkrywa prawdę o dziadku, wykazuje się wielkim zainteresowaniem. Za każdym razem pokazuje jaką miłością darzy swoją rodzinę i nie pozwala, aby stała im się jakakolwiek krzywda.

Umiejętności

ATTWB (633)

Proteza Maxa

Max Tennyson nie posiada żadnych mocy, ale jest bardzo dobrym przeciwnikiem w walce wręcz, a także potrafi obsługiwać każde urządzenie. Status emerytowanego hydraulika, pozwala mu na dostęp do wszystkich broni. Wieloletnie doświadczenie w pracy ukazuję niezwykłą strategię Maxa, a także znajomość najróżniejszych gatunków obcych, ich obyczajów, umiejętności i słabych stron. Potrafi obsługiwać każdy pojazd, chociaż zazwyczaj używa Gruchot. Proteza prawej ręki jest tylko przykrywką dla zaawansowanej technologicznie protezy, która może zmienić się między innymi w silny dźwig.

Historia

Ben 10: Omniverse

Max zadebiutował w odcinku "I nie było żadnego", gdzie odebrał Bena z meczu. Podczas podwózki Gruchotem, starzec tłumaczył wnukowi, że życie nie jest takie nudne jak mu się wydaje. Chłopak marzy o przeżyciu wspaniałej przygody, która odmieni jego życie. W swoim domu, Ben spotyka kuzynkę, która się uczy. Tymczasem Max kieruje się do innego pomieszczenia.

W odcinku "I pojawił się Ben", Max przyjechał wraz z hydraulikami do Los Soledad, skąd zabrali znokautowanego Vilgaxa. Młody Ben dowiaduje się, że jego dziadek jest międzygalaktycznym policjantem i przez cały czas ukrywał to przed rodziną, ze względów bezpieczeństwa.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też