FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Max Tennyson to alternatywny odpowiednik Maxa z linii czasu Gwen 10.

Wygląd

Ben 10

Max jest starszym, otyłym mężczyzną z siwymi włosami. Nosi białą koszulkę na krótki rękaw, a na niej czerwoną hawajska koszulę z jaśniejszymi kwiatami. Spodnie są niebieskie, a buty brązowe. Po pewnym czasie, do jego lewego nadgarstka został przyczepiony Omnitrix.

Ben 10: Omniverse

Max znacznie się nie zmienił, lecz jego grubsza postura powróciła. Hawajska koszula ma ciemniejsze mankiety, a pod nią znajduje się czarna koszulka. Nosi białe spodnie i siwe buty. Twarz Maxa wydaje się być pulchniejsza, a jego podbródek jest kwadratowy. Nie posiada też Omnitrixa.

Umiejętności

Max Tennyson nie posiada żadnych mocy, ale jest bardzo dobrym przeciwnikiem w walce wręcz, a także potrafi obsługiwać każde urządzenie. Status emerytowanego hydraulika, pozwala mu na dostęp do wszystkich broni. Wieloletnie doświadczenie w pracy ukazuję niezwykłą strategię Maxa, a także znajomość najróżniejszych gatunków obcych, ich obyczajów, umiejętności i słabych stron. Potrafi obsługiwać każdy pojazd, chociaż zazwyczaj używa Gruchota. W swoim samochodzie zmodyfikował każdą rzecz, co ujawnia zdolności techniczne i mechaniczne. Max wykazuje się wielką twórczością w obmyślaniu planów i strategii.

Historia

Ben 10

Max zabiera wnuków na zwyczajne, rodzinne wakacje. Pewnej nocy Gwen odnajduje Omnitrix. W miejscu zderzenia meteorytu z Ziemią pojawia się przed Benem. Chłopak jest zdziwiony, bo myślał, że miał zegarek. Gdy wnuczka jest uwięziona przez Vilgaxa, Tennysonowie Gruchotem wlatują na statek wroga i ratują dziewczynę. Omnitrix spada z ręki Gwen i ląduje na Maxie.

Ben 10: Omniverse

Max ponownie pojawia się w odcinku "I pojawił się Ben", gdzie dobry Ben i profesor Paradox poszukiwali Gwen 10. Gdy ją odnaleźli, dziewczyna sprawdziła, czy kuzyn i dziadek w dalszym ciągu śpią w namiocie.

Występy

Ben 10

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też