FANDOM

Poniżej znajduje się wykaz zainteresowań miłosnych Maxa Tennysona.

Verdona Tennyson

Anodite kiss

Max i Verdona

W filmie "Ben 10: Wyścig z czasem", Max powiedział Benowi, że Verdona odeszła, choć może to być kłamstwem (może to być również prawdą, gdyż Verdona mogła umrzeć w tej osi czasu). Ben nie był prawdopodobnie gotowy na poznanie prawdy o Verdonie jako Anodytce.

Kiedy wiadomość o zniknięciu Maxa wyszła na jaw, Verdona przyszła do swego ulubionego jeziora, pamiętając dobre czasy z mężem. Tam spotkała się z wnukami i ich przyjacielem, Kevinem, którzy zakładają, że nie ma pokojowych zamiarów. Potem magicznie znika, pozostawiając kwiat u podstawy drzewa, na którym było wygrawerowane serce z napisem "Max + Verdona". Powróciła w nocy, decydując się na "trochę zabawy" z Benem i Kevinem. Kiedy Gwen interweniowała, Verdona ujawniła, ze jest ich babcią.

Później wchodzi do domu Gwen, wyjaśniając jej historię z Maxem, a następnie oferuje dziewczynie wylot z nią na Anodynę, by osiągnęła pełny potencjał swoich kompetencji i umiejętności. Po przemyśleniu propozycji, Gwen odmówiła. Verdona następnie zrzuciła swoje ludzkie ciało, ukazując swoją prawdziwą postać. Powiedziała, że Gwen jest zbyt młoda, by podejmować własne decyzje i postanowiła zniszczyć jej ludzkie ciało, by uwolnić drzemiącą wewnątrz Anodytkę, ale Ben i Kevin stanęli w jej obronie. Po krótkiej walce na trawniku (i części domu), Gwen powiedziała jej, że wolałaby zostać na Ziemi z przyjaciółmi i rodziną. Ostatecznie Verdona leci w kosmos twierdząc, że będzie odwiedzać Ziemię i sprawdzać postępy Gwen.

Historia Verdony i Maxa została objawiona w odcinku "Jak poznałem waszą babcię", gdzie była więziona przez Synthroida (gatunek kosmity-robota), który chciał wykorzystać jej uprawnienia jako paliwo na jego planecie. Max ją uratował.

Ksylena

Xylene (18)

Max i Ksylena

Ksylena spotkała po raz pierwszy Maxa, gdy był on młodym Hydraulikiem. Kiedy przewoziła Omnitrix, zaatakował ją Vilgax. Podjeła decyzje wysłać urządzenie do Maxa Tennysona na Ziemię w kapsule. Niestety Ben był w pobliżu spadającej kapsuły i otwierając ją Omnitrix zatrzasnął mu się na ręce. Statek Ksyleny uległ awarii po ucieczce od Vilgaxa, przez co kobieta musiała awaryjnie lądować na Ziemi. Była zamrożona na jakiś czas na Antarkdydzie, ale grupa eskimosów znalazła ją. Potem szybko udała się do miejsca gdzie znajduje się Omnitrix. Max i Ksylena zainteresowali się sobą, ale Ben jej nie lubił. Później grupa została zaatakowana przez mechanicznego robota Vilgaxa, który potrafił ulepszać się innymi częściami. Ksylena czując, że Max jest zagrożony odblokowała DNA Łasucha Pyrka w Omnitrixie. Później kosmitka odleciała na swoją planetę, choć z początku próbowała przekonać Maxa, by leciał z nią.