Ben 10 Wiki
Advertisement

Mandy to siostra Andy'ego, która wraz z bratem i przyjacielem Gilbertem są harcerzami.

Wygląd[]

Mandy i Andy są bliźniakami, przez co prawie się nie różnią. Dziewczyna jest znacznie niższa od Gwen. Ma jasnobrązowe włosy splecione w dwa kitki, jasnoniebieskie oczy i nosi zielony harcerski strój, na którym widnieje logo harcerzy.

Osobowość[]

Początkowo, mandy wraz z bratem troszczyli się o siebie i się dogadywali. Kończyli wspólnie zdania za siebie, a także mówili to samo w tym samym czasie. Po spędzeniu dłuższego czasu z Benem i Gwen, bliźniaki ulegli znacznej zmianie. Zachowanie Tennysonów doprowadziło do braku zaufania między rodzeństwem, a także do częstych, bezsensownych kłótni.

Umiejętności[]

Pomimo braku nadzwyczajnych zdolności, Mandy i Andy posiadają umiejętności harcerskie, które zostały niejednokrotnie wykorzystane podczas walki z grzybnią.

Historia[]

Ben 10[]

Mandy zadebiutowała w odcinku "Obóz strachu", gdzie Max, Ben i Gwen spotkali ją w stołówce obozu. Pomimo tego, że młodzi harcerze się bali, wraz z Gilbertem pomogli Tennysonom pokonać grzybnie.

Występy[]

Ben 10[]

Ciekawostki[]

  • Początkowo, bliźniaki byli dobrym odzwierciedleniem Ben i Gwen, natomiast pod koniec odcinka ich relacje popsuły się, z powodu złego wpływu kuzynów.

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement