FANDOM

Moa-logo

Logo Man of Action

Man of Action (pl. Człowiek czynu) to grupa ludzi składająca się z osób: Duncan Rouleau, Joe Casey, Joe Kelly, Steven T. SeagleDee Bradley Baker. Są to twórcy serii "Ben 10". Stworzyli także Generatora Rexa i napisali niektóre odcinki Spidermana. Man of Action posiada również blogi i strony o swoich pokazach. Ich nazwa pokazuje się na początku każdego odcinka "Ben 10". Ich tytuł niosą także filmy i gry "Bena 10".

Ponieważ Man of Action nie byli zaangażowani w tworzenie "Ben 10: Obca Potęga" i "Ben 10: Ultimate Alien", kierownictwo nad nimi przejęli Dwayne McDuffie i Glen Murakami.

Ponieważ Man of Action nie byli zaangażowani w tworzenie "Ben 10: Omniverse", kierownictwo nad nim przejął Derrick J. Wyatt.

Ciekawostki

  • Chociaż nie są zaangażowani w pozostałe trzy serie, bank MOA dalej uważa ich za producentów sequelów "Ben 10".
  • Początkowo zdradzili, że prowadzą sequele Bena 10. Jednak zostali zastąpieni przez McDuffiego i Glena. Ich pomysłem było dalsze prowadzenie Bena i Gwen jako dzieci z dziwnymi uprawnieniami. Lecz Cartoon Network odrzucił ich propozycje i McDuffie wprowadził ich jako nastolatki walczący z Nadplemieniem.

Zobacz też