Ben 10 Wiki
Advertisement

Mściwy jest Appoplexianinem z planety Appoplexia.

Wygląd[]

Mściwy wygląda tak samo jak inni Appoplexianie, z wyjątkiem tego, że jest mniej muskularny i chudszy. Na głowie ma jasną grzywę.

Osobowość[]

Podobnie jak wszyscy Appoplexianie, Mściwy uważa, że wszystko można rozwiązać za pomocą pięści. On jest bardzo podobny w mowie do Gniewa. Malice nie lubi niczego co związane jest z uczuciem, szczególnie nienawidzi głodu.

Umiejętności[]

Mściwy ma super siłę i zwinność, które umożliwiają mu skakać bardzo daleko i wysoko. On posiada duży, czarny, chowany pazur na każdym nadgarstku. Może być używany do kłucia przeciwników lub do wbijania go w ziemię, tworząc falę uderzeniową. Jest niezwykle wytrzymały, ponieważ może przeżyć uderzenie pocisku i spadek z dużej wysokości.

Wady[]

Mózg Mściwego jest przeznaczony wyłącznie do agresji i walk, co czyni go mało inteligentnym. Często powoduje to, że Mściwy się rozprasza.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Mściwy debiutuje w odcinku "Pertraktacje", gdzie z pomocą Gravattacka próbuje nawiązać pokój z Lewodianami. Pertraktacje przechodziły bardzo agresywnie, ale w sytuacji zagrożenia Mazgaj pogodził się z 90. przywódcą imperium appoplexiańskiego i całą jego rasą i współpracowali, aby pokonać Strachajła. Później wspólnie poszli na koktajl do Burger Chaty.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Mściwy zostaje uczestnikiem Turnieju Złotej Pięści i przeciwnikiem Bena Tennysona. Appoplexian tłumaczy, że pomimo tego, iż bohater uratował go i jego ludzi, on jest zły tylko dlatego, że nie ma największej wojny w stuleciu. Tennyson przekształca się w Najgorszego i po trzech godzinach bicia, kopania i gryzienia Atrotiana, Mściwy pada na ziemię ze zmęczenia, dzięki czemu Ben wygrywa.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • Według Maxa, wojna pomiędzy Appoplexianinami a Lewodianami mogła zniszczyć ogromną część galaktyki, dlatego nikt nie mógł przeszkadzać w pertraktacjach.

Advertisement