Ben 10 Wiki
Advertisement

Młot Chimeriański jest gigantycznym statkiem kosmicznym należącym do Vilgaxa.

Wygląd[]

Ben 10[]

Młot Chimeriański jest dużym statkiem o brązowym kolorze, kształtem przypominającym ziemski paralizator. Wiele jego elementów składa się z czerwono-pomarańczowych świateł z których generowana jest energia tego samego koloru. Początek statku wygląda jak długie, fragmenty przypominające kształtem druty, pomiędzy którymi wytwarzana jest energia do celów bojowych. Oprócz tego, w różnych miejscach statku znajduje się wiele anten.

Ben 10: Obca Potęga[]

Młot Chimeriański jest w tej serii granatowego koloru. Światła są czerwone i mają bardziej wyrazisty kolor, poza tym znikneły anteny, a zamiast nich pojawiły się bronie laserowe.

Ben 10: Omniverse[]

W tej serii Młot Chimeriański wygląda podobnie jak w oryginale z wyjątkiem kilku szczegółów.

Opis[]

Młot Chimeriański jest statkiem militarnym, uzbrojonym w olbrzymie, a zarazem potężne generatory energetyczne, jak i w wiele bronii, m.in. laserowych. Za pomcą ww. generatorów energetycznych, Vilgax mógł w krótkim czasie zniszczyć cały świat zamieszkany przez petrosapien, jednym strzałem promienia wygenerowanego przez rzeczone generatory. Pancerz statku jest na tyle wytrzymały, aby przetrwać bez uszkodzeń większość ataków, w tym nawet tych najcięższych, jak np. przepotężny zielony promień ze statku Ksyleny, który co prawda spowodował w górnej części statku zniszczenia, jednak najwyraźniej nie były one aż tak poważne jak mogłoby się wydawać, ponieważ drony Vilgaxa szybko sobie z nimi poradziły i usuneły wszystkie możliwe usterki. Na dodatek pomimo wielkich rozmiarów, jest niesamowicie szybki, gdyż zdołał bez większych problemów dogonić wcześniej wspomniany statek Ksyleny, zbudowany przez Galwan, jedną z najbardziej rozwiniętych naukowo ras w uniwersum Ben 10.

Ciekawostki[]

  • Nazwa Młota Chimeriańskiego wywodzi się od kształtów struktury tego statku, jak i nazwy gatunku Vilgaxa.
Advertisement