FANDOM

Lustrzane odbicia są strażnikami pokazującym straszne wersje przeglądających się w nim istot.

Wygląd

Lustrzany Ben

Lustrzane odbicie
CHS (275)
Bena różni się tylko numerem na koszulce, który jest odwrócony. Reszta jest taka sama, gdyż chłopak miał pryszcze, gdy  przeglądał się w lustrze co sprawiało, że był potworem. Natomiast lustrzany
CHS (310)
Szlamfajer miał ciemniejszą kolorystykę.

Lustrzany Rook

Lustrzane odbicie
CHS (268)
Rooka sprawiło, że stał się Loboaninem w Proto-Zbroi. Grzywa lustrzanego Rooka jest bardzo długa. Na głowie włosy mają ciemniejszy odcień niebieskiego. Pysk jest biały, a z niego wystają małe kły.

Lustrzana Czarodziejka

Lustrzane odbicie
CHS (270)
Czarodziejki sprawiło, że stała się Thep Khufanką. Jej strój był bardzo podobny do oryginału, lecz brakowało mu czarnych znaków i kołnierza. Na głowie posiadała złotą koronę, z której wychodziły bandaże, tworzące długie włosy Hope. Trzymała w ręce kostur wieków.

Lustrzany Cykor

Lustrzane odbicie
CHS (273)
Cykora sprawiło, że stał się przerośniętym Transylianinem. Postura jego ciała przypomina Vaxazaura. Jego strój w miejscu na odznakę ma czaszkę. W okolicy twarzy można zauważyć dużo szwów i śrub. Na rękach ma metaliczne rękawice a na nogach metalowe buty.

Umiejętności

Lustrzane odbicia pokazują straszną wersję osobników przeglądających się w nim. Gdy osobnik odchodzi, odbicia wychodzą z lustra i atakują oryginalne wersje.

Lustrzane odbicia mają zwiększoną wytrzymałość i siłę, a także w niektórych przypadkach zwinność. Nie wykazali się umiejętnością korzystania z kompetencji kopiowanych osobników, lub ich strasznych wersji.

Wady

Pomimo zwiększonej wytrzymałości, lustrzane odbicia łatwo jest zniszczyć, gdyż są wykonani z szkła, które jest kruchym materiałem.

Historia

Ben 10: Omniverse

Lustrzane odbicia debiutują w odcinku "Na zamku De Szramy", gdzie wychodzą z lustra i atakują swoich oryginalnych odpowiedników. Gdy Szlamfajer pokonuje swojego odpowiednika, informuje pozostałą drużynę o tym, że przeciwnicy są wykonani ze szkła. Po chwili wszystkie lustrzane odbicia zostają zniszczone, po czym lustro blokujące dalsze przejście pęka, ujawniając tym samym komnatę De Szramy.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zobacz też