FANDOM

Luhley to Galwanka z planety Galwan Prime, pracująca jako hydraulik.

Wygląd

Luhley jest małą kosmitką, której głowa jest większa i bardziej trójkątna niż innych Galwanów. Jej skóra jest jasnozielona, a oczy są ciemniejszego koloru. Nosi standardowy strój hydraulików, lecz jej brzuch jest owinięty czarnym pasem, na którym znajduje się czerwony okrąg. Hełm przez nią noszony jest duży, a na jego czubku widnieją dwie zielone soczewki od gogli. Na plecach nosi Galwański plecak odrzutowy z zaostrzonymi końcami.

Osobowość

Luhley jest porywczą Galwanką dążącą do spełnienia wymaganego celu. Bez względu na wszystko wykonuje rozkazy dowódcy. Pokazuje siebie jako twardą, zrównoważoną dziewczynę, jednak w stosunku do Blukica i Driby okazała wiele sympatii i podziwu, pomimo tego, że zauważa ich nieudolność.

Umiejętności

Luhley ma bardzo rozbudowany intelekt, zwłaszcza w dziedzinie technologii. Może stworzyć wszystko z niczego. Jej inteligencja służy do rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach. Jej wielkość pozwala na wciśniecie się do małych pomieszczeń i może wspinać się po ścianach dzięki doskonałej przyczepności. Luhley posiada również ostre zęby, a jej skóra jest śliska, dzięki czemu trudno ją złapać.

Wady

Rozmiar Luhley sprawia, że nie nadaje się do walki. Ma też problem ze zwierzętami, ponieważ mogą widzieć w niej jedzenie.

Historia

Ben 10: Omniverse

Luhley zadebiutowała w odcinku "Blukic i Driba lecą do strefy 51", gdzie wdarła się do siedziby hydraulików i uratowała Bena przed atakiem Grzmotowieprza. Tuż po tym zaczęła pytać Blukica i Dribę o niebezpieczną broń, która jest w ich posiadaniu. Okazuje się, że tajemniczym hydraulikiem jest przyjaciółka głupich Galwanów. Wspólnie uczyli się w akademii hydraulików. Wraz z Maxem i Benem udają się na niebezpieczny Obszar 51, gdzie ukryta została broń. Podczas pobytu na wojskowym terenie, zaatakował ich Benevelon i jego robot B.O.G.R.T., którzy zniszczyli wiele samolotów. Za pomocą broni, która była w posiadaniu Galwanów, robot został zniszczony a Benevelon aresztowany. Luhley podziękowała Blukicowi i Dribie za pomoc.

W odcinku "Malgax atakuje", Luhley odwiedzają na Galwanie Prime Blukic i Driba. Gdy okazuje się, że planetę atakuje Vilgax i Albedo, Galwani współpracują ze sobą, aby pokonać wrogów. W międzyczasie obaj starają się zaimponować kosmitce, która nie zwraca szczególnie na ich uwagi. Po wygranej walce z przestępcami, Luhley wybiera Dribę, a smutnemu Blukicowi proponuje kuzynkę Duffy, w której kosmita się od razu zakochuje.

W odcinku "Pyszny turniej", Luhley wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Imię Luhley jest połączeniem imienia i nazwiska jednego z producentów serii "Ben 10: Omniverse" - Lena Uhley'a.

Zobacz też