FANDOM

Loboanie są wilkołakopodobnymi kosmitami zamieszkującymi księżyc Luna Lobo, będący naturalną satelitą planety Anur Transyl.

Wygląd

Ben 10

Loboanie to obcy o niebieskim ciele, wyglądający jak klasyczne wilkołaki. Posiadają czarną sierść na ogonie oraz głowie i części klatki piersiowej. Mają też ostre pazury u nóg i rąk.

Ben 10: Ultimate Alien

Teraz są identyczni jak we wcześniejszej serii pod każdym względem.

Ben 10: Omniverse

W serii tej, Loboanie są podobni do wcześniejszych wersji, mają dłuższy pysk i wydają się być bardziej umięśnieni. Ich ciało jest bardziej pokryte gęstym futrem niż wcześniej.

Zachowanie

Są dobrzy i źli Loboanie, ale ich normy społeczne nie są takie same jak u ludzi[1].

Wykazano, że niektórzy Loboanie to niewymowne, dzikie bestie o małym rozumowaniu i inteligencji, takie jak Kosmiczny wilkołak, choć wciąż są wystarczająco inteligentne, aby obsługiwać maszyny i rozumieć instrukcje. Jednak niektóre Loboany, takie jak Scout i ci z Anur Transyl, wykazują większą samokontrolę i wydają się być w stanie zintegrować się z cywilizowanym społeczeństwem.

Dieta

Loboanie mają żarłoczny apetyt i jedzą wszystko - w tym innych osobników swojego gatunku[2].

Umiejętności

Oprócz ostrych jak brzytwa pazurów i kłów, zwiększonej siły, refleksu i wysokich skoków, potrafią również wytwarzać fale dźwiękowe z pyska, rozdzielając go na cztery części.

Słabości

Loboanie nie radzą sobie z głośnymi hałasami, z powodu ich wrażliwego słuchu

Gatunek ten widzi jedynie w kolorze swoich oczu.

Znani przedstawiciele gatunku

Zobacz też

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Loboanin