FANDOM

Linia figurek kreacyjnych produkowanych przez firmę BanDai to kolejna wielka linia figurek, które posiadały możliwość odłączania poszczególnych części ciała i łączenie ich z innymi figurkami. Seria to została zamknięta po Ben 10: Ultimate Alien i nie dotrwała do Ben 10: Omniverse.

Podstawowe paczki

Podstawowe paczki zawierają dwie figurki, kluczyk rozdzielający kreację oraz jedną kartę kreacji pokazującą przykładową kombinacje danych, dwóch figurek. Cena tych paczek kosztuje od 35zł. do 45zł.

Ben 10: Alien Force

Ben 10: Ultimate Alien

Kosmiczne kapsuły kreacji

Oprócz wielkich komór kreacji powstały także kapsuły/transportery kreacji. Nieposiadają elektronicznych części, więc nie wydają żadnych dźwięków ani efektów świetlnych, jednak mają mechaniczną konstrukcję która po zamknięciu kapsuły automatycznie składa figurkę! W zestawie znajduje się karta kreacji, kluczyk, dwie figurki oraz kapsuła. Cena na rynku to około 50 zł.

Ben 10: Alien Force

Kapsuła w tej serii zabawek przypomina owalną komorę ze znakiem Omnitrixa na środku.

  • Zielona Kapsuła- Upchuck (OS) + Inferno (zielony, przezroczysty) (OS)
  • Niebieska Kapsuła- Ben (AF) + Szlamfajer (zielony, przezroczysty) (AF)
  • Czarna Kapsuła- Obcy X (AF) + Plazma (zielona, przezroczysta) (AF)
  • Srebrna Kapsuła- NanoBen (AS) + Ben (zielony, przezroczysty) (AF)

Ben 10: Ultimate Alien

W serii zabawek Ben 10: Ultimate Alien wygląd kapsuły uległ zmianie. Jest ona teraz bardziej prostokątna, oraz posiada uchwyt do ubrania.

Kosmiczne komory kreacji

Dla tej linii zostały wyprodukowane także 3 wielkie komory kreacji z efektami dźwiękowymi i efektywnym łączeniem postaci. Cena tych produktów nie powinna przekraczać 150zł.

Ben 10: Alien Force

  • Oryginalna zielona komora kreacji- Wielka zielona komora kreacji; Szlamfajer (AF), Gigantozaur (AF), Chromaton (AF) i Jetray (AF) oraz karta kreacji i kluczyk.
  • Niebieksa komora kreacji- Jest to bonusowa komora kreacji w niebieskim kolorze. Niezbyt różni się zawartością, gdyż posiada niebieską komorę i 4 te same figurki jednak w zielonej przezroczystej wersji.

Ben 10: Ultimate Alien

  • Kosmcizne abolatorium kreacji- Jest to wielkie, różniące się nieco od oryginalnej komory kreacji z Ben 10: Alien Force labolatorium. W zestawie z nim dołączona jest karta kreacji kluczyk oraz zielone, przezroczyste wersje Ostatecznego Pajęczarza (UA), NanoBena (UA), Dzikiego Pnącza (OS) i Benwilka (OS).
  • Oryginalna zielona komora kreacji- W serii Ultimate Alien powróciła także wielka komora kreacji z poprzedniej serii zabawek. Jednak w zestawie jest tylko figurka Ostatecznego Gigantozaura (UA) i Gniewa (UA).

Wielopaki

W tej linii zabawek wyprodukowano przez Bandai parę oficjalnych wielopaków.

Ben 10: Alien Force

Ben 10: Ultimate Alien

Alien Creation Challange

W serii Ben 10: Ultimate Alien w linii produkcyjnej Alien Creation ukazała się także gra zręcznościowa o nazwie Alien Creation Challange. W zestawie znajdziemy zielone figurki Echa Echa, Plazmy, Pajęczarza i Łebkraba oraz aż osiem kart kombinacji. Zabawka ta w Polsce mogłaby kosztować około 60 złotych.

Battle Launchers

Jest to nie wielka linia produkcyjna powstała przy produkcji Alien Creation Figures. W zestawie znajdujemy mały samochodzik stylizowany dla danego obcego, oraz figurkę obcego, kluczyk i kartę kombinacji. Linia ta nie jest zbyt znana w Polsce.

Ben 10: Alien force