Ben 10 Wiki
Advertisement

Leadfoot jest hydraulikiem z nieznanego gatunku.

Wygląd[]

Leadfoot jest małym niebieskim kosmitą przypominającym przedstawicieli gatunku Nogopstrąga, jednakże posiada płaski ogon. Ma fioletowe oczy z czarnymi, grubymi obwódkami, a na czubku głowy można zauważyć trzy fioletowe włosy. Nosi strój hydraulików.

Umiejętności[]

Leadfoot nie wykazał się specjalnymi umiejętnościami, ale będąc hydraulikiem ma dostęp do technologii hydraulików. Oprócz tego przeszedł specjalne szkolenie, które nauczyło go walki wręcz.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Leadfoot zadebiutował w odcinku "Gorzej już nie będzie", gdzie wraz z resztą oddziału najmniejszych hydraulików pod dowództwem Rooka, pomogli Benowi pokonać gang Psyphona, który zyskał nowe kompetencje.

W odcinku "Żaby wojny: część 1", Leadfoot wraz z innymi hydraulikami został zatrzymany przez Incurisan, którzy zaatakowali Ziemię.

W odcinku "Zaginiony syn", Leadfoot pracował w siedzibie hydraulików, kiedy zobaczył mamę Wredziak, która poszukiwała swojego synka.

W odcinku "Za potęgę mózgu", Leadfoot pojawił się w siedzibie hydraulików, kiedy Rook informował ekipę o porwaniu Tennysona.

W odcinku "Końcowe odliczanie", Leadfoot wraz z oddziałem małych hydraulików pokonał mistrza Kundo, który przejął kontrolę na siedzibie hydraulików.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement