FANDOM

Leadfoot jest hydraulikiem z nieznanego gatunku.

Wygląd

Leadfoot jest małym niebieskim kosmitą przypominającym przedstawicieli gatunku Nogopstrąga, jednakże posiada płaski ogon. Ma fioletowe oczy z czarnymi, grubymi obwódkami, a na czubku głowy można zauważyć trzy fioletowe włosy. Nosi strój hydraulików.

Umiejętności

Leadfoot nie wykazał się specjalnymi umiejętnościami, ale będąc hydraulikiem ma dostęp do technologii hydraulików. Oprócz tego przeszedł specjalne szkolenie, które nauczyło go walki wręcz.

Historia

Ben 10: Omniverse

Leadfoot zadebiutował w odcinku "Gorzej już nie będzie", gdzie wraz z resztą oddziału najmniejszych hydraulików pod dowództwem Rooka, pomogli Benowi pokonać gang Psyphona, który zyskał nowe kompetencje.

W odcinku "Żaby wojny: część 1", Leadfoot wraz z innymi hydraulikami został zatrzymany przez Incurisan, którzy zaatakowali Ziemię.

W odcinku "Zaginiony syn", Leadfoot pracował w siedzibie hydraulików, kiedy zobaczył mamę Wredziak, która poszukiwała swojego synka.

W odcinku "Za potęgę mózgu", Leadfoot pojawił się w siedzibie hydraulików, kiedy Rook informował ekipę o porwaniu Tennysona.

W odcinku "Końcowe odliczanie", Leadfoot wraz z oddziałem małych hydraulików pokonał mistrza Kundo, który przejął kontrolę na siedzibie hydraulików.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zobacz też