FANDOM

Poprzedni odcinek
Przymierze
Położenie odcinka Następny odcinek
Szczęściara
Kto się śmieje ostatni to dziewiąty odcinek serii "Ben 10". Jego polska premiera miała miejsce 14 września 2006 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie

Aqtc5

Zębal łapie przestępce

Ben pod przykrywką Zębala łapie dwóch przestępców. Mimo tego, że jeden z nich rozpala ogień, który jest największą słabością kosmity, pokonuje ich. Podczas jazdy Gruchotem gang wpada na pomysł  pójścia do cyrku Zombozo, którego plakaty widnieją wszędzie. Młody Tennyson nie ma na to ochoty, gdyż ukrywa swój strach przed klaunami. W cyrku ukazuje się grupa Cyrkowych Dziwadeł, którzy zaczynają rozbawiać publiczność. W tym czasie Ben idzie po popcorn, jednak po drodze zauważa słynnego klauna Zombozo, co go przeraża.
Wildmutt-EP09

Zniszczony pojazd Zomboza

Okazuje się, że Cyrkowe Dziwadła kradną pieniądze z bankomatu na oczach Tennysona. Chłopak postanawia zamienić się w Dzikopyska i z nimi walczyć. Po chwili pojawia się tam Zombozo, co prowokuje nosiciela Omnitrixa do ucieczki. Ben udaje się do cyrku, lecz na miejscu zauważa wielu obłąkanych ludzi i brak namiotu. Max śmiał się, patrząc w jeden punkt w oddali. Wyjawił wnukowi, że Gwen została porwana. Podczas poszukiwań Gruchotem, dziadek traci przytomność, co zmusza Bena do nagłego zatrzymania pojazdu.

Tendrils

Fantom straszy klauna

Ben odnajduje Cyrkowe Dziwadła i pokonuje ich jako Upgrade, następnie udaje się do namiotu cyrkowego w poszukiwaniu Gwen. Tam liczne iluzje klauna przerażają Tennysona. Domyśla się, że Zombozo wysysa szczęście z publiczności. Wróg zgadza się i oznajmia, że robi to za pomocą specjalnej maszyny zwanej "duszociagiem". Tylko tak może stać się silny, a gdy zacznie robić przedstawienia w większych miastach będzie najpotężniejszy. Następnie pokazuje przestraszonemu bohaterowi kuzynkę, która została całkowicie pozbawiona szczęścia życiowego. Ten widok motywuje Bena do zmiany w Fantoma, który tak przeraża Zomboza, że wybucha. W rzeczywistości teleportował się w inne miejsce z dala od strasznego ducha. Gdy jego maszyna zostaje zniszczona wszyscy ludzie ponownie stają się normalni. Potem w Gruchocie Max gratuluje wnukowi pozbycia się strachu przed klaunami. Gwen próbuje go przestraszyć, ale się nie udaje.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Błędy

  • Tube error

    Brak rury

    Kiedy Kwaśny Oddech topi kwasem samochód, szyby też się topią, ale jest to w rzeczywistości nie możliwe.
  • Kiedy Zomobozo staje się Psychoklaunem i walczy z Fantomem, brakuje rur za jego plecami.

Ciekawostki

  • Okazuje się, że Fantom ma w środku macki.
  • Okazuje się, że Max bał się kiedyś wysokości.
  • Odcinek pokazuje niektóre rodzaje fobii:

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!