FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Królowa Voratia Burczobrzucha jest Łasuchem zamieszkującym Peptos XI.

Wygląd

Królowa Voratia Burczobrzucha jest ciemnozielona, a jej twarz, plamki na rękach, nogach, głowie, plecach i biodrach, piersi, a także dolne części rąk są jasno zielone. Tego samego koloru są trzy bąble z tyłu głowy. Zamiast palców ma długie, ostre i ciemne palce. Ma także czarne rzęsy i brwi oraz fioletowe usta i zielony pieprzyk z lewej strony podbródka.

Umiejętności

Królowa Voratia Burczobrzucha ma cztery bardzo silne, klejące się języki, które mogą się rozciągać, pozwalając mu na złapanie dużych obiektów i przesuwanie ich stosunkowo łatwo. Jego usta i żołądek mogą rozciągnąć się, pozwalając mu przełknąć i strawić obiekty dość większe niż on sam.

Królowa Voratia Burczobrzucha posiada kilka kwasów w żołądku, które rozpuszczają prawie wszystkie formy materii. Nie może jednak spożywać materii organicznej. Pozycje spożywane są zmieniane w kule cieczy, które mogą być wydalane z wielką dokładnością. Może też zastosować je jako bumerang czy frisbee. Królowa Voratia Burczobrzucha może też pluć śluzem.

Wady

Królowa Voratia Burczobrzucha nie może połknąć dużej ilości obiektów na raz. Zjadając coś, kosmita staje się grubszy i cięższy dopóki tego nie wypluje, przez co ma spowolnione ruchy i obniżone skoki.

Historia

Ben 10: Omniverse

Królowa Voratia Burczobrzucha zadebiutował w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie znajdował się w siedzibie hydraulików, kiedy zostało wyłączone w budynku zasilanie, wyłączając tym samym sztuczną grawitacje. Dokonywał rozkazów hydraulików, dotyczących ewakuacji.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zobacz też