FANDOM

Król Xarion znany również jako król Viktor, był władcą Zarkovii.

Wygląd

Ben 10: Ultimate Alien

Król Xarion jest niskim starcem, noszącym złoto-czerwone szaty królewskie. Pod nimi można zauważyć zieloną koszulę i ciemniejsze spodnie. Xarion nie ma włosów na głowie, ale można je dostrzec po boku. Na czole widnieją zmarszczki, a nad ustami długie wąsy.

Ben 10: Omniverse

Zielona bluzka Xariona jest teraz brązowa, a poza tym jego ubiór nie zmienił się. Jest on bardziej zarośnięty i ma więcej zmarszczek.

Umiejętności

Król Xarion nie posiada nadzwyczajnych zdolności, ale po przeniesieniu swojego umysłu do ciała Viktora, mógł używać jego zdolności. Dzięki dwóm cewkom na plecach, może generować ogromne ładunki prądu. Pozwala mu to na manipulowanie nim, a także elektromagnetyzmem. Może magnesować nogi do różnych konstrukcji metalowych. Oprócz zdolności związanych z prądem, król Xarion posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę, a także potrafi przetrwać w próżni.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

King Xarion

Król Xarion w Ultimate Alien

Król Xarion zadebiutował w odcinku "Król Viktor", gdzie poprosił o pomoc Bena. Jego syn, książę Gyula miał użyć potwornego doktora Viktora w celu obalenia go i przejęcia władzy w Zarkovii. Drużyna przegrała walkę, przez co wraz z Xarionem zostali wtrąceni do lochów. Gwen uwolniła króla, po czym ten porwał Bena i wykorzystał Amfibiana do przeniesienia swojego umysłu do ciała Viktora, czyniąc duet "Króla Viktora". Później został pokonany przez bohaterów, którzy nie mogli go aresztować, pomimo tego, że Xarion stał się kosmitą, gdyż hydraulicy nie mogą wtrącać się w sprawy Zarkovii. Aby ten nie zrobił krzywdy innym, Inferno zacementował go.

Ben 10: Omniverse

Król Xarion powraca w odcinku "Kto jest potworem?", gdzie De Szrama pożera jego duszę, oddając ciało Viktora prawowitemu właścicielowi, po czym ponownie zawierają sojusz.

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Zobacz też