FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Kevin Levin znany jako dobry Kevin to alternatywny odpowiednik Kevina z nieznanej linii czasu.

Wygląd

Kevin ma prostokątny podbródek, na którym widnieje kilka włosów. Pod jego oczami można zauważyć czarne obwódki. Nosi czarno-siwe trampki, niebieskie spodnie, siwy sweter, a na nim czarną bluzkę z krótkim rękawem. Kevin ma długie, czarne włosy.

Umiejętności

Pomimo tego, że Kevin nie posiada specjalnych umiejętności, tak jak jego alternatywny odpowiednik, to posiada tak jak on zwiększony refleks. Dzięki tej zdolności, często niespostrzeżenie udaje mu się kraść różne drobne przedmioty, co pokazał zabierając zegarek.

Historia

Ben 10: Omniverse

Kevin Levin debiutuje w odcinku "I nie było żadnego", gdzie zmierza po meczu w kierunku tłumu wiwatującego Tennysonowi. Gdy zbliżył się do piłkarza dostatecznie blisko, potrącił go, przy czym niespostrzeżenie zabrał chłopakowi popsuty, stary zegarek. Benowi nie zależało na niedziałającym urządzeniu, dlatego nie zatrzymywał złodzieja.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Pomimo tego, że Kevin nie posiada zdolności Osmozjańskich, pod oczami posiada czarne obwódki.

Zobacz też