FANDOM

Kevin debiutuje w odcinku "Kevin", gdzie poznaje Bena Tennysona. Zdenerwowany bohater na dziadka zaprzyjaźnia się z małoletnim bandytą, który dowiaduje się o Omnitrixie. Levin ukazuje koledze swoje zdolności, lecz jego chęć zrobienia innym krzywdy wzbudza w nim szaleństwo. Pobiera energię z zegarka, zmieniając się w obcych i zdobywając ich kompetencje, wady. Częsta transformacja Kevina mutuje go, a za wszystko obwiniany jest Ben. Levin powraca w serii "Ben 10: Obca Potęga", gdzie dołącza do drużyny i pomaga odnaleźć Tennysonom ich dziadka. Wspólnie zatrzymują inwazję Nadistot i pokonują Vilgaxa. W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Kevin zostaje pełnoprawnym hydraulikiem i wspólnie z Tennysonami pokonuje wrogów takich jak: Ostateczny Aggregor, Dagon czy powstrzymuje kolejną mutacje. W serii "Ben 10: Omniverse", Gwen wyjeżdża studiować na uniwersytecie, natomiast Kevin udaje się z nią, odkładając rolę bohatera na drugi plan w życiu. Nieraz w poważnych sytuacjach powraca do Bellwood i wraz z przyjaciółmi pokonuje wrogów takich jak: Frakcja, Ostateczny Albedo, czy Incursianie.