Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

K8-E (wymawiane Katie) jest Kineceleraninką pochodzącą z planety Kinet.

Wygląd[]

K8-E jest typową Kineceleranką z niebieską skórą, kołowymi nogami i ogonem. Nosi jasnoniebieskie ubranie z białymi elementami, składające się ze spodni, bluzki i nakrycia głowy. W pasie można zauważyć srebrny pasek z białą uprzążką.

Umiejętności[]

K8-E może osiągnąć prędkość 500 mph (ok. 805 km/h) w mgnieniu oka i tym samym szybkość pozwala mu biegać po ścianach i wodzie. Może wykonać szereg unikalnych atutów. Potrafi tworzyć tornada przez siłę dośrodkową poprzez bieg w małym kręgu. Niesamowity refleks towarzyszący tej prędkości pozwala K8-E z łatwością szybko uniknąć ataków. Jego pazury mogą przebić się przez wiele obiektów.

Wady[]

Wadą K8-E jest jego brak siły fizycznej, która jest nieco większa od przeciętnego człowieka. Jego szybkość nie zawsze działa na wszystkich powierzchniach, jak lód lub silny klej.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

K8-E zadebiutowała w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie znajdowała się w siedzibie hydraulików, kiedy zostało wyłączone w budynku zasilanie, wyłączając tym samym sztuczną grawitacje. Dokonywała rozkazów hydraulików, dotyczących ewakuacji.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

Advertisement