Ben 10 Wiki
Advertisement

Jonesy to młody chłopak, który pomógł drużynie Tennysona rozwiązać zagadkę z Tedeuszem Collinsem.

Wygląd[]

Jonesy jest małym chłopcem o ciemnej karnacji i czarnych włosach. Nosi niebieska czapkę bejsbolową z białym daszkiem i literką "J" oznaczającą jego imię. Jego bluzka na krótki rękaw jest czerwona, ma biało-niebieskie pasy i posiada kołnierzyk. Spodnie są ciemnoniebieskiego koloru, natomiast buty są czerwone z białymi podeszwami.

Umiejętności[]

Tadeusz Collins nie posiada żadnych nadzwyczajnych umiejętności i kompetencji. Pomimo tego był w stanie walczyć z mieszkańcami Bellwood, których kontrolę nad ciałem przejęli Ektonuryci.

Historia[]

Wczesne życie[]

Jonesy debiutuje w odcinku "Od Hedorium do ciemności", gdzie wraz z Benem, Gwen, Cooperem, Lucy i Kevinem rozwiązywali tajemnice dworu Tadeusza Collinsa. Dowiedzieli się, że kontrolę nad jego ciałem przejął De Szrama i stworzył portal, przez który przedostają się na Ziemię Ektonuryci. Większość mieszkańców Bellwood jest kontrolowana przez kosmitów. Wspólnie dzieciaki powstrzymują inwazję cudzoziemców i odsyłają ich z powrotem na Anur Phaetos, tym samym ratują mieszkańców miasteczka.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement