Jerzy Waszyngton jest historyczną postacią, prezydentem Ameryki.

Wygląd

Jerzy Waszyngton jest starszym mężczyzną z białymi włosami i bokobrodami. Ma kwadratowy podbródek i małe, czarne oczy. Nosi czarny strój z wieloma białymi elementami, który był używany przez żołnierzy rewolucji Amerykańskiej. Przez klatkę piersiową ma przerzucony ciemny pas, a na ramionach ma ozdobne jasne naramienniki. Kołnierz od jego ubrania jest duży i ozdobiony srebrnymi guzikami. Na szyi ma przyczepione urządzenie, które przypomina odznakę hydraulików.

Osobowość

Jerzy Waszyngton jest szlachetnym i uczciwym człowiekiem, który stara się pomagać osobom potrzebującym pomocy. Gdy dowiedział się, że Ben i Rook są z przyszłości, nie chciał, aby wyjawili im jakiekolwiek szczegóły z ich czasów. Nie atakuje ewentualnych wrogów, dopóki ci nie pokażą, że są zagrożeniem dla ludzkiego życia.

Umiejętności

Jerzy Waszyngton nie wykazał się specjalnymi umiejętnościami, ale jest wykwalifikowanym wojownikiem w walce wręcz i z bronią. Posiada zmodyfikowany muszkiet, który może wystrzelić naelektryzowany topór, dzięki Benjaminowi Franklinowi.

Wady

Jerzy Waszyngton nie atakuje ewentualnych wrogów, dopóki ci nie pokażą, że są zagrożeniem dla ludzkiego życia, co często okazuje się być błędem.

Historia

Ben 10: Omniverse

Jerzy Waszyngton zadebiutował w odcinku "Nowy wszechświat", gdzie w swoich czasach zauważył Moto-Czasy, z których wyszedł Ben, a za nim Rook. Wojownik dowiedział się, że postacie są z przyszłości i ścigają Maltruanta. Gdy zauważył tajemniczy kosmiczny statek na niebie, wraz z nowo poznanymi bohaterami udał się w jego kierunku. Tam zaczął walczyć z Chronosapiensem oraz Vilgaxem i jego dronami. Po krótkiej potyczce, największy wróg Tennysona uciekł z obietnicą zemsty i zdobycia transformacyjnego urządzenia, a hydraulicy udali się w dalszym pościg za Maltruantem, żegnając prezydenta i dając mu pomysł na stworzenie międzygalaktycznej policji.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Według Derrick J. Wyatta:
    • Jerzy Waszyngton został wprowadzony, aby pokazać jednego z pierwszych ziemskich hydraulików walczących z nadprzyrodzonymi postaciami, przed pierwszym spotkaniem z kosmitami.
    • Jerzy Waszyngton miał pierwotnie podróżować wraz z Ezekielem Sobotą z "Tajemniczych Sobotów", ale pomysł nie został wprowadzony, gdyż zabrakło czasu.[1]

Przypisy

Zobacz też

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.