Ben 10 Wiki
Advertisement

J.T. jest szkolnym łobuzem, który zadebiutował w odcinku "Jak to się wszystko zaczęło". Jego najlepszym przyjacielem jest Cash Murray.

Historia[]

Ben 10[]

J.T. pojawił się w odcinku "Cyber kopie" z Cashem jako lokalni gracze w baseballa. Dostali się do zespołu w wyniku choroby czterech innych baseballistów. Ben postanowił wykorzystać Szybciora, by się zemścić się na nich, kiedy grali. Potem, kiedy J.T. i Cash zostali porwani przez Squiresów, Diamentogłowy, Gwen i Max uratowali ich.

Ben 10: Obca Potęga[]

JT w b10

J.T. w oryginalnej wersji

J.T. powrócił w odcinku "Ben 10 powraca: część 1". Pojawił się ponownie w "Rękawica", gdzie on i Cash próbowali ponownie dręczyć Bena, ale ten zezłościł ich, przez co zepchnęli samochód Kevina z klifu, wcześniej zabierając z niego rękę Techadona. Później okazało się, że strzela ona laserem, przez co zainteresowała Casha i zaczęła przejmować jego osobowość. Ostatecznie Ben był w stanie go uratować.

Ben 10: Ultimate Alien[]

W "Sławie", J.T. i Cash pojawili się pod koniec odcinka bijąc brawo Benowi za jego nowy status bohatera.

J.T. i Cash pojawili się ponownie w "Odbita sława", gdzie założyli bloga mówiąc, że są umysłami Bena 10 i skutecznie przekonali Bena, Gwen i Kevina, aby pomogli im udawać. Wszystko szło świetnie zanim pojawił się Psyphon próbujący zniszczyć ich jako zemstę (powiedzieli, że zniszczyli Vilgaxa), przez co nie chcieli być sławni.

Występy[]

Ben 10[]

Ben 10: Obca Potęga[]

JT w wzc

J.T. w filmie "Wyścig z czasem"

Ben 10: Ultimate Alien[]

Ciekawostki[]

  • J.T. przyjaźni się z Cashem, więc ten go nie okrada.
  • W każdym z występów J.T. w oryginalnej serii był zawieszony na bieliźnie przez Bena.
  • Okazuje się, że J.T. i Ben byli najlepszymi przyjaciółmi w pierwszej klasie, zanim Cash przeniósł się do Bellwood.
  • J.T. jest popularny tylko dzięki Cashowi.

Zobacz też[]

Advertisement