FANDOM

Iskra jest pół człowiekiem, pół Aerofibianką, która należy do stowarzyszenia Rootersów.

Wygląd

Iskra jest humanoidem z kobiecą posturą. Ma różową skórę, a także po trzy palce u nóg i rąk. Na głowie ma żółte rogi, a pomiędzy nim czerwony kryształ. Jej oczy są czerwone, a usta, tak samo jak włosy, czarne. Iskra posiada też masywny ogon i skrzydła. Nosi czarno-siwą zbroję Rootersów.

Osobowość

Iskra należąc do Rootersów, sumiennie wykonuje każdy rozkaz Servantis'a. Nie stawia oporu i niechęci, a jej zachowanie jest bardzo stosowne i nawiązuje do zachowania dobrze wyszkolonego żołnierza.

Umiejętności

Ben 10 omniverse a raíz de todo mal (1)

Iskra strzela neuropromieniami

Iskra potrafi latać z szybkością dźwięku, a także ma zwiększoną wytrzymałość. Z oczu i czubka ogona strzela laserem. Jej gatunek przystosował się do środowisko wodnego, więc może oddychać pod jej powierzchnią, podobnie jak w próżni. Głównym powodem tego jest ich niezapotrzebowanie na tlen.

Wady

Neuropromienie Iskry mogą ją zranić, gdy od czegoś się odbiją.

Historia

Ben 10: Omniverse

Iskra debiutuje w odcinku "Korzenie wszelkiego zła", w którym przedostaje się z Nicości do bazy hydraulików, wraz z innymi Rootersami. Początkowo przyglądała się rozmowie Servantis'a z hydraulikami, lecz po chwili wraz z Leanderem próbuje zatrzymać Bena. Chłopak pokonuje ich jako Rochatynik. Po ucieczce bohatera, Rootersi opuszczają bazę, gdyż dowiadują się gdzie jest Kevin. Na miejscu podczas walki, Levin wchłania kompetencje przywódcy, dowiadując się o swojej prawdziwej przeszłości. Przez długi czas Rootersi mijają się z bohaterami, aż w końcu zostają pokonani, lecz przysięgają powrót po Kevina, który uciekł.

W odcinku "Broń XI: część 1", Iskra zaatakowała Kevina i Alana podczas rozmowy w szopie. Młody Pyronit myślał, że pracuje ona z Levinem, jednak gdy ten obronił go, Albright zaufał mu. Do walki przyłączył się Argit, który spowodował atakiem swoich kolców ucieczkę do Nicości. Tam zaczęła przepraszać Servaints'a za porażkę. Gdy bohaterowie odnaleźli ich bazę, Aerofibianka walczyła z nimi. Ciągły atak ze strony wroga zmusił hydraulików do ucieczki.

W odcinku "Broń XI: część 2", Iskra walczyła z bohaterami, gdy ci zaatakowali bazę Rootersów. Dziewczyna wraz z resztą zespołu została przechytrzona przez Kevina i pokonana. Z rozkazu Nadszefowej, ugrupowanie zostało rozwiązane, ich baza skonfiskowana, a oni pozostawieni na pastwę losu w Niebycie.

W odcinku "Pyszny turniej", Iskra wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry, tym samym przeniesiona do Nicości. Ben uratował kosmitkę, a następnie została ona aresztowana przez hydraulików.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Iskra nie ma skrzydeł kiedy jest na ziemi, jednak wyrastają one, gdy ma latać.

Zobacz też