Ben 10 Wiki
Advertisement
Poprzedni odcinek
Gość
Położenie odcinka Następny odcinek
Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego

Idealny dzień to czterdziesty odcinek serii Ben 10. Jego premiera polska odbyła się 29 marca 2008 roku, na kanale Cartoon Network.

Streszczenie[]

Ben spędza idealny dzień, dostaje wymarzone prezenty, a jego bliscy czyli kuzynka Gwen i dziadek Max są dla niego mili i sympatyczni. Przybywa do Złomiaka jeszcze jedna identyczna para, która okazuje się być prawdziwą wersją, zaczyna się bójka następnie oryginalna Gwen i dziadek Max ratują go. Opowiadają mu wszystko co się dzieję, Enoch podłączył Bena do maszyny snów, a sam on próbuje zdobyć zegarek. Ben trafia do swojego koszmaru czyli powrót do szkoły, z początku wariuje ale później się uspokaja. Przez resztę odcinka Ben, Gwen i dziadek Max walczą o przetrwanie, Ben używa kosmitów w śnie: Diamentogłowego, Czterorękiego, Szarej Materii i Szybciora, ben przyzywa swoją wyśnioną wersje Ultra Bena oraz Ultra Dziadka i Ultra Gwen, którą wybrał jako wilka nastepnie pokonuje Enocha i wydostaje się z snu. Za pomocą Szybciora podłącza Enocha do urządzenia, ale niestety sprzęt się psuje i sam trafia spowrotem do świata snu, a Enoch odzyskuje Omnitrix. Całość tego wydarzenia okazuje się snem Enocha, cała trójka jest bezpieczna.

Najważniejsze wydarzenia[]

  • Enoch podejmuje plan, by pokonać Bena.
  • Enoch zostaje pokonany.

Debiuty[]

Postacie[]

Wrogowie[]

Kosmici z Omnitrixa[]

Linki do odcinka[]

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!

Advertisement