FANDOM

Poprzedni odcinek
I nie było żadnego
Położenie odcinka Następny odcinek
Szkoła czarów

I pojawił się Ben to sześćdziesiąty drugi odcinek z serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 26 maja 2015 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie

ATTWB (69)

Wysłane kapsuły z Omntrixem

Gdy wszystkie wersje Bena Tennysona zostały usunięte, jedna wersja jako jedyna pozostała. Profesor Paradox informuje go, że jedyny sposób naprawienie szkód wyrządzonych przez Vilgaxa jest przeniesienie się do głównej osi czasu. Podróżnik wyjaśnia, że przez uszkodzenie linii czasu, Tennyson nigdy nie znalazł Omnitrixa, a zadaniem dobrego Bena jest ukierunkowanie bohatera na założenie zegarka. Będąc na statku Vilgaxa ścigającego Ksylenę, Chłopak zmienił się w Szarą Materię i wyłączył tarcze statku, dzięki czemu został on uszkodzony. pomimo tego, trajektoria wystrzelonej kapsuły uległa zmianie, co zmusiło Kulopłota do przekierowania jej do lasu blisko Tennysona. Następnie jako Armowiertło przybliża Tennysona do kapsuły, która otwiera się i prototyp Omnitrixa zatrzaskuje się Benowi na ręce. Przestraszony chłopak zmienia się w Inferno i z jeszcze większym przerażeniem podpala las. Paradox zabiera dobrego Bena i tłumaczy, że muszą zebrać drużyny składającą się z innych wersji Tennysona, aby pokonać wrogów.

ATTWB (317)

Ben z alternatywnymi wersjami

Paradox przenosi siebie i Bena do wymiaru, w którym oboje nie zauważają Tennysona z zegarkiem. Nagle początkującego bohatera atakuje Szybcior, którym okazuje się być Gwen 10. Chłopak zmienia się w Dzikopyska, pokonuje dziewczynę i wyjaśnia jej całą sytuacje. Następnie całe trio przenosi się do wymiaru 23, gdzie trafiają w środek walki Bena 23 z Eonem, który próbuje przeciągnąć bohatera na swoją stronę. Gwen zamierza mu pomóc, jednak Paradox zabrania, gdyż są przed zastosowaniem planu wroga i każdą zmianą mogą zakłócić pętle czasu. Dziewczyna pomimo zakazów interweniuje wraz z dobrym Benem w taki sposób, aby Eon się o tym nie dowiedział. Po krótkiej walce, wróg postanawia uciec. Czwórka bohaterów przenosi się do innego wymiaru, w którym to Argit zdobył zegarek. Widząc nastawienie kosmity, postanawiają go nie rekrutować i przenoszą się dalej. Spotykają Bena 10.000 z którym po krótkiej rozmowie zamierzają rekrutować Bena z głównej osi czasu.

ATTWB (399)

Ożywienie Tennysonów

W kieszonkowym wymiarze, Tennysonowie uzgadniają plan pokonania wrogów. Muszą wrócić do momentów, w którym zostali pokonani. Nagle Paradox też znika, przez co dobry Ben staje się przygnębiony, myśląc, że się do niczego nie przyda. Po chwili podróżnik pojawia się za chłopakiem, łapie go i informuje, że nadszedł czas bohatera. Mężczyzna przeniósł Bena w moment walki z Vilgaxem, w którym to wróg wyśmiewał się z nastolatka. Pomimo kpin, Ben zaczyna działać i transformuje się w Mechanicznego, którym cofa skutki Chronosapieńskiej Bomby Czasowej. Ten czyn denerwuje Vilgaxa, a po chwili atakuje go Eon, który poczuł się zdradzony. Rozpoczyna się walka, w której udziału nie bierze Ben z głównej osi czasu, gdyż nie posiada zegarka. Mechaniczny przenosi wszystkie złe wersje Tennysonów do swoich własnych czasów, wraz z Eonem. Dobry Ben oddaje zegarek jego prawowitemu właścicielowi i przygląda się pojedynkowi. Drużna bohaterów pokonuje Vilgaxa serią mieszanych ataków, a ostatni cios zadaje dobry Ben, który ogłusza kosmitę kopnięciem.

ATTWB (640)

Odejście Paradoxa i Bena

Tennysonowie cieszą się ze zwycięstwa, jednak Paradox przenosi Gwen 10 i Bena 23 do swoich czasów. Pozostali bohaterowie zastanawiają się, co zrobić z Vilgaxem. Nagle pojawia się czołg, a z niego wychodzi kilku hydraulików w tym Max Tennyson. Dobry Ben jest zachwycony, kiedy dowiaduje się, że jego dziadek jest "niesamowitym, tajnym agentem". Paradox informuje Tennysona, że już czas wracać do własnej linii czasu. Odchodząc, chłopak jest dumny z swojej alternatywnej wersji, która mimo braku zegarka, okazała się wielkim bohaterem. Profesor się zgadza i zaznacza, jak wiele tajemnic ma wieloświat, a także jak wiele jest historii o nosicielach kosmicznych zegarków.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Kosmici

10-letni Ben

16-letni Ben

Dobry Ben

Gwen 10

Ben 23

Ben 10.000

Zły Ben

Emo Ben

Benzarro

Albedo

Cytaty

  • Profesor Paradox - Zresetuj ten strumień czasu.
  • Dobry Ben - Przycisk do resetu jest gdzieś tutaj?
  • Profesor Paradox - Między wymiarowa struktura została zaburzona i nie ma przycisków, tylko przyczyna i skutek.
  • Dobry Ben - Tooo... Trzeba jakoś...
  • Profesor Paradox - Sprawić, żeby Ben Pierwszy odkrył Omnitrix, jak należy.
  • Dobry Ben - Aaa...
  • Gwen 10 -To Vilgax?
  • Dobry Ben - To Eon. Choć właściwie to ja, znaczy taka podła wersja mnie...
  • Gwen 10 - Czy od podróży w czasie masz w głowie kręciołka?
  • Dobry Ben - Wiadomo.
  • Dobry Ben - Słuchaj, jestem Benem bez Omnitrixa. To nie jest mój Omnitrix, tylko Bena. Ja go tylko noszę, póki nie pozbieram Benów.
  • Ben 23 - Czy ty oberwałeś w makówkę kolego?
  • Profesor Paradox - Jest wiele sposobów opowiadania historii, dlatego są takie ciekawe i nie można przewidzieć, jak się mogą zakończyć.

Błędy

Ciekawostki

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!
Kreskowki.tv favicon — Link do odcinka w serwisie Kreskowki.tv jest niedostępny!