FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Hydraulicy to międzygalaktyczna policja korzystająca z wielu zaawansowanych technologii. Chronią świat przed złem ze strony kosmitów.

Cele

Hydraulicy to tajna organizacja rządowa, która chroni ludzkość przed jakimkolwiek zagrożeniem ze strony kosmitów. Członkowie tego stowarzyszenia nie mogli ujawniać swojej tożsamości i przeszłości, ze względów bezpieczeństwa. W odcinku "Koniec pewnej ery", Rook pojawił się wraz z resztą grupy w siedzibie hydraulików, gdzie aresztowali doktora Animo. Następnie pomagali drużynie Tennysona ewakuwoać z budynku kosmitów i ludzi, a także uczestniczyli w walce z Maltruantem, Exo-Czaszką i Subdorą.

Wiele wykwalifikowanych hydraulików, takich jak Max Tennyson i Specjalista Patelliday odeszli na emeryturę, z powodu starości. Pomimo tego udzielają się jako sojusznicy międzygalaktycznych policjantów, a także są uważani za wielkie postacie, które odegrały znaczącą rolę w istnieniu stowarzyszenia.

Znani członkowie

Sojusznicy

Ciekawostki

  • Postacie nie znające hydraulików myślą, że są tą zwyczajni, ziemscy hydraulicy, którzy naprawiają rury.

Zobacz też