FANDOM

Helena Xagliv jest profesorką historii sztuki i śmierci na uniwersytecie Friedkina.

Wygląd

Xagliv ma jasnoszarą cerę i jest łysa, chociaż nosi czarną, rozczochraną perukę. Jej podbródek jest szeroki, a także długi. Ma umalowane oczy i usta. Jego strój składa się z żółtych i czerwonych elementów.

Historia

Ben 10: Omniverse

MI (348)

Xagliv bez peruki

Profesorka Xagliv zadebiutowała w odcinku "Zed i ekipa detektywów". Początkowo przestraszyła Rooka, Bena i Kevina przed rozpoczęciem wykładu o magii, na którym przedstawiła magiczny artefakt. Xagliv wyprosiła Gwen i jej przyjaciół, ponieważ źle się zachowywali. Później drużyna myśląc, że to profesorka wysłała skalne potwory, ściągnęli jej perukę, przez co widok łysej Xagliv wzbudził w bohaterach mieszane myśli co do jej płci. Po zdobyciu przez Michaela swojego "ładniejszego" wyglądu, próbował pochłonąć energię życiową Xagliv, ale uratował ją Fantom.

W odcinku "Szkoła czarów", Helena Xagliv zakochuje się w nauczycielu magii - Hexie. Zaczyna z nim flirtować i zaprasza na herbatkę, jednak były przestępca odmawia. Po tym jak Czarodziejka zmienia wujka w małą, kamienną figurkę, Helena jest smutna, że nie zdążyła z nim się umówić.

W odcinku "W torbie Czarodziejki", Helena Xagliv poszukuje wraz z profesorem Ancietem Szczęściary. Gdy późnym wieczorem na dziedzińcu uniwersytety Friedkina zauważa Hexa, przytula się do niego pytając gdzie była, a także informuje, że się stęskniła.

W odcinku "Pyszny turniej", Helena Xagliv wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • W jej wyglądzie można zauważyć męskie detale np. podbródek.
  • Rook zauważa, że jego nazwisko czytane od tyłu tworzy nazwę największego wroga Bena - Vilgaxa.
  • W angielskiej wersji aktor Steven J. Bloom podkładał jej głos podobnie jak Vilgaxowi w Oryginalnej Serii oraz Omniverse.
  • Wygląd Xagliv inspirowany jest wyglądem Agaty Harkness z Komiksów Marvela.
  • Ona, Myaxx i Bill Gacks zostali pomyleni z Vilgaxem.

Zobacz też