FANDOM

Ten artykuł dotyczy alternatywnej wersji Gwen.
Zobacz artykuł dotyczący postaci o tej samej nazwie - "Gwendolyn Tennyson (przyszła wersja)".
50px-Disambig.svg.png
Alternatywna linia czasu
New Files

Gwendolyn Tennyson to Gwen z alternatywnej linii czasu.

Wygląd

Wygląd Gwen jest nieznany, gdyż została tylko wspomniana.

Umiejętności

Gwendolyn jest w stanie swobodnie manipulować i kontrolować manę, a także tworzyć wybuchy energii, tarcze i bariery. Jej moce są wykorzystywane głównie jak konstrukcje energetyczne, pozwalając jej na użycie różnych rodzajów struktur takich jak: młotki, kaski, tarany i belki, lecz służą też do przemieszczania się. Okazuje się, że Gwendolyn może synchronizować swoje style sztuk walki z jej umiejętnościami manipulacji energii. Za pomocą pozostawionej many, jest w stanie odnaleźć każdą istotę, idąc tym tropem. Potrafi też teleportować się, używać telekinezy i telepatii, a także pochłaniać manę.

Gwendolyn częściej jest postrzegana używając magii, poprzez rzucanie magicznych, mistycznych zaklęć z księgi zaklęć i Archamady. Odmawianie ich umożliwia jej wykorzystanie różnych magicznych mocy i umiejętności. Poprzez magię nauczyła się projekcji astralnych.

Historia

Wczesne życie

Ben 10.000 nie oddał Omnitrixa Vilgaxowi, a jednocześnie z Gwendolyn udało im się pokonać wroga. Po pewnym czasie Tennyson został prezydentem Ziemii i odparł trzecią inwazję Vilgaxian podczas swojej kadencji. Tuż po tym, jego kuzynka przejęła po nim to stanowisko.

Ben 10: Ultimate Alien

Gwendolyn zostaje wspomniana przez Bena 10.000 w odcinku "Ben 10.000 powraca".

Ciekawostki

Zobacz też