Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Gwen Tennyson to alternatywny odpowiednik Gwen z nieznanej linii czasu.

Wygląd[]

Gwen ma upięte włosy w wysoką kitkę, a na twarzy są piegi. Nosi białą koszulę z kołnierzykiem i mankietami, a na niej niebieski sweter. Posiada też krótką czarną spódniczkę. Na nogach ma białe podkolanówki i czarne buty.

Osobowość[]

Gwen prowadzi normalne życie, w którym nic ciekawego się nie dzieje. W przeciwieństwie do Bena jest zadowolona z takiego faktu, gdyż może poświęcać się nauce. Kuzyn jest bardzo zbliżony do dziewczyny, tylko dlatego, że przeżyli wspólnie najgorsze wakacje.

Umiejętności[]

Pomimo tego, że Gwen nie posiada nadzwyczajnych zdolności, tak jak jej alternatywny odpowiednik, to posiada tak jak ona niezwykłą inteligencje. Cały wolny czas poświęca na naukę, dzięki czemu wiedza dziewczyny wzrasta. Cechy myślicielki i instynktownej osoby często dają się we znaki..

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Gwen Tennyson debiutuje w odcinku "I nie było żadnego", gdzie uczy się w domu Bena. Gdy ten przyjeżdża z Maxem, chłopak rozpoczyna rozmowę z kuzynką. Przypominają sobie dzieciństwo, a szczególnie najgorsze wakacje, które przeżyli jedząc "przysmaki" dziadka.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • Gwen nie posiada żadnych nadzwyczajnych umiejętności i nie jest bohaterką, co pozwala jej na całkowite poświęcenie się nauce.

Zobacz też[]

Advertisement