FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Gwen Tennyson znana jako dobra Gwen to alternatywny odpowiednik Gwen z nieznanej linii czasu.

Wygląd

Gwen ma upięte włosy w wysoką kitkę, a na twarzy są piegi. Nosi białą koszulę z kołnierzykiem i mankietami, a na niej niebieski sweter. Posiada też krótką czarną spódniczkę. Na nogach ma białe podkolanówki i czarne buty.

Osobowość

Gwen prowadzi normalne życie, w którym nic ciekawego się nie dzieje. W przeciwieństwie do Bena jest zadowolona z takiego faktu, gdyż może poświęcać się nauce. Kuzyn jest bardzo zbliżony do dziewczyny, tylko dlatego, że przeżyli wspólnie najgorsze wakacje.

Umiejętności

Pomimo tego, że Gwen nie posiada nadzwyczajnych zdolności, tak jak jej alternatywny odpowiednik, to posiada tak jak ona niezwykłą inteligencje. Cały wolny czas poświęca na naukę, dzięki czemu wiedza dziewczyny wzrasta. Cechy myślicielki i instynktownej osoby często dają się we znaki..

Historia

Ben 10: Omniverse

Gwen Tennyson debiutuje w odcinku "I nie było żadnego", gdzie uczy się w domu Bena. Gdy ten przyjeżdża z Maxem, chłopak rozpoczyna rozmowę z kuzynką. Przypominają sobie dzieciństwo, a szczególnie najgorsze wakacje, które przeżyli jedząc "przysmaki" dziadka.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Gwen nie posiada żadnych nadzwyczajnych umiejętności i nie jest bohaterką, co pozwala jej na całkowite poświęcenie się nauce.

Zobacz też