FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Gwen Tennyson to alternatywny odpowiednik Gwen z wymiaru FusionFall.

Wygląd

Gwen ma długie, rozpuszczone włosy, które sięgają za barki. Nosi białą koszulę z kołnierzykiem i mankietami, a na niej niebieski sweter. Posiada też krótką czarną spódniczkę. Na nogach ma brązowe rajstopy i czarne buty na obcasie. Później Gwen ma upięte włosy w wysoką kitkę. Ubiera czerwony sweter, a pod nim białą koszulę z kołnierzykiem i mankietami. Dolna część ubioru nie zmieniła się.

Animacja Gwen w FusionFall wzorowana jest na japońskim stylu filmowym - anime.

Umiejętności

Gwendolyn jest w stanie swobodnie manipulować i kontrolować manę, a także tworzyć wybuchy energii, tarcze i bariery. Jej moce są wykorzystywane głównie jak konstrukcje energetyczne, pozwalając jej na użycie różnych rodzajów struktur takich jak: młotki, kaski, tarany i belki, lecz służą też do przemieszczania się. Okazuje się, że Gwendolyn może synchronizować swoje style sztuk walki z jej umiejętnościami manipulacji energii. Za pomocą pozostawionej many, jest w stanie odnaleźć każdą istotę, idąc tym tropem. Potrafi też teleportować się, używać telekinezy i telepatii, a także pochłaniać manę.

Gwendolyn częściej jest postrzegana używając magii, poprzez rzucanie magicznych, mistycznych zaklęć z księgi zaklęć i Archamady. Odmawianie ich umożliwia jej wykorzystanie różnych magicznych mocy i umiejętności. Poprzez magię nauczyła się projekcji astralnych.

Historia

Wczesne życie

Historia ma miejsce w wszechświecie FusionFall, w którym w przeciwieństwie do normalnej rzeczywistości Bena 10, postacie takie jak Generator Rex istnieją. W tej alternatywnej linii czasu Lord Fuse zaatakował Ziemię  kiedy Gwen miał jeszcze 10 lat. Planeta Fusion jest rządzona przez złe fuzje. Przez tysiąclecia przemierzali galaktyki i niszczyli je. Następnym celem jest Ziemia, czyli dom bohaterów Cartoon Network.

FusionFall

Gwen znajduje się w Pryszczowych Górach ("Harcerz Lazlo"), gdzie bada magiczny, kosmiczny totem. Właśnie on może być kluczem do zagadki sposobu na pokonanie wroga.

Ciekawostki

  • We wszechświecie FusionFall herosi tacy jak Generator Rex i Gwen żyją w jednym świecie, w przeciwieństwie do głównego wymiaru Tennysona, gdzie jedynie ona i postacie z jej uniwersum są bohaterami.

Zobacz też