FANDOM

Poniżej znajduje się wykaz zainteresowań miłosnych Gwen Tennyson.

Kevin Levin

Ben 10

Gwen próbowała odciągnąć Bena od znajomości z Kevinem, bo uważała, że to zły pomysł.

Ben 10: Obca Potęga

Już w pierwszym odcinku to ona mu zaufała i choć Ben nie podzielał jej zdania, za sprawą swojej kuzynki zgodził się na dołączenie Kevina do ich ekipy.

Ich relacje są trudne, co widać np. w 3. odcinku, gdy ją podrywał, a ona spytała:

Czy ty na prawdę sądzisz, że jechałabym z tobą, gdyby nie było tu Bena?!

ale w 4. odcinku bardzo się przejęła, że Kevin chce odejść. W tym odcinku, gdy Kevin ukradł wóz dziadka Maxa, a ona dogoniła Bena, była podekscytowana, zamiast wściekła, tak jak Ben, za co on spojrzał na nią dziwnym spojrzeniem, a ona poprawiła się mówiąc:

To znaczy jejku.

Powiedziała, że namierzy Kevina i wzięła jego chusteczkę, na co Ben spytał:

Trzymasz jego zapoconą chusteczkę?

Gwen zignorowała pytanie i namierzyła Kevina. Gdy Gwen chciała zaatakować od tyłu Argita, Kevin krzyknął:

Uważaj!

Gwen sądząc, że to skierowane jest do Argita, obróciła się w stronę Kevina i powiedziała:

Ostrzegasz go!

ale on ją złapał i przetoczył ją w bok.

Nie, mówiłem do Ciebie.

zdążył powiedzieć nim zostali trafieni usypiającymi igłami. Gdy Kevin powiedział, że odchodzi, krzyczał na Bena, a na nią nie. Była przejęta i smutna, ale znaleźli go u Vulkanusa. Pokonała sługi Vulkanusa i uwolniła Kevina, gdy dotknęła jego twarzy zmienił się w człowieka i wtulił się w nią.

W 5. odcinku Kevin był zazdrosny o Micheala Morningstara, choć na początku odcinka Gwen spytała go, czemu po prostu nie zaprosi jej na randkę, a on spanikowany odpowiedział:

To facet zaprasza kobietę

. Gwen nawet w aucie przed poznaniem Micheala próbowała mu uświadomić, że taka szansa może się już nigdy nie powtórzyć.

Gdy w 8. odcinku Verdona chciała zabrać ją na Anodynę, Kevin nie chciał, by Gwen wyleciała, za co pocałowała go w policzek i została.

W 12. odcinku, gdy Helen i Manny porywają Kevina, Gwen w autobusie przypadkiem mówi Benowi, co czuje do Kevina. A gdy Kevin jest już uwolniony, zaczyna kłócić się ze swoim oprawcą, na co Helen podbiega do Gwen i każe jej powiedzieć swojemu chłopakowi, by przestał, na co Gwen reaguje:

Nie! To Ty powiedz swojemu... woah... to nie jest mój chłopak!

a Helen mówi:

Ale tak się zachowujesz.

a Gwen złości się i mówi

Nie mów mi kto jest moim chłopakiem, dobrze?! I nie, nie jest.

Gdy w 14. odcinku Kevin traci odznakę. Gwen próbuje go pocieszyć, przez co dochodzi do szczerej rozmowy, podczas której prawie się pocałowali.

Podczas 17. odcinka Gwen wrobiła Kevina w szkolną potańcówkę, ale przez kłopoty Bena musieli tańczyć na pustkowiu.

O dziwo w 18. odcinku Kevin podchodził żartobliwie do tego, że Cooper kocha Gwen.

W 26. odcinku wiele ryzykowali, podczas walki z Nadplemieniem. Gwen była gotowa stracić człowieczeństwo, a Kevin życie, by ocalić się nawzajem, co zostaje opłacone na końcu odcinka, gdy razem idą na molo.

W trzeciej serii, gdy dochodzi do sprzężenia zwrotnego z Omnitrixem, a Kevin ponownie się mutuje, Gwen nie zrywa z nim i potajemnie stara się mu pomóc, a on wylewa swoje frustracje na nią, o co się pokłócili i ich związek był poważnie zagrożony.

W 30. odcinku, Kevin jej unikał. Gdy stało się to po raz drugi, spytała go o to, on stwierdził, że lubi spędzać czas z jej kuzynem. Kiedy pod koniec odcinka zostają sami, daje jej naszyjnik z ich zdjęciem z nią na molo, gdy jeszcze był człowiekiem. Mówi jej, że chce żeby pamiętała jaki był, jednak ona odpowiada mu:

Kevin, ale ja nie patrzę na to jak wyglądasz...

, on wtedy mówi jej:

Być może, ale ja tak.

  i zostawia ją patrzącą na medalik.

W odcinku 39., po walce ze skalnymi potworami Gwen i Kevin bardzo się kłócą, przez to, że Kevin jest potworem, pocałowała go Czarodziejka, sprawiając, że stał się jej sługą, po przez pocałunek. Po drodze Kevin stara się jeszcze wszystko wyjaśnić Gwen. Po tym gdy Czarodziejka zabrała jej moc zaczynają się kłócić: 

  • Ben: Jak się czujesz?
  • Gwen: Ukradła mi całą moc, jak mam się niby czuć?
  • Ben: Eee... Słabo?
  • Gwen: Zasłużyłam sobie. Byłam zbyt wściekła...
  • Kevin: Nie rozumiem dlaczego ona...
  • Gwen: Byłam wściekła na ciebie!
  • Kevin: Zaraz... Na mnie?!
  • Gwen: Nie! Yyy... Dobra, tak trochę... To znaczy, czemu ty z nią w ogóle spacerowałeś?
  • Kevin: Bo myślałem, że mnie polubiła.
  • Gwen: A ja nie?!
  • Kevin: Skoro tak mnie lubisz, czemu nie przyszło ci do głowy, żeby mnie jakoś odmienić?
  • Ben: Kolo...
  • Kevin: Bo w końcu, póki jestem potworem, żadna panna mnie nie zechce, tak?
  • Gwen: Nie będziemy w ten sposób rozmawiać.

Kevin postanawia użyć podstępu, pod pretekstem randki, spotyka się z Czarodziejką, ale specjalnie kieruje rozmowę na Gwen. Po tym, gdy Gwen odzyskała moc, Kevin opłukuje się z ohydnej mazi w morzu, a następnie pyta Bena, gdzie Gwen. Ten odpowiada mu, że nie przyszła, bo ją bardzo uraził. Kevin stwierdza, że taka jest prawda, Gwen nie stara mu się pomóc. Ben mówi mu, że jest durniem bez serca, mówiąc, że Gwen każdą wolną chwilę spędza na poszukiwanie lekarstwa dla niego od czasu tego wypadku, a następnie zostawia Kevina z wyrzutami sumienia.

Kevin nadal usilnie próbując wrócić do człowieczeństwa w 11. odcinku podpisuje "cyrograf" z Darkstarem, ale Gwen wyczuła to i wpakowała się w kłopoty, a Kevin pomimo tego, że znów mógł stać się potworem powiedział, że gdy chodzi o życie Gwen, dla niego nic nie jest ważne i ratuje ją, wracając do zmutowanej formy.

Wydarzenia z odcinka 15. - jak można wywnioskować z tytułu - dzieją się w czasoprzestrzeni. Gwen z cytadeli Hexa i Czarodziejki kradnie księgę czarów i pomimo ostrzeżeń Paradoxa przenosi się w czasie, by zapobiec sprzężeniu z Omnitrixem, ale gdy okazuje się, że taka rzeczywistość byłaby najgorsza, zmienia wszystko tak jak było.

W finałowym odcinku, gdy Omnitrix zostaje zniszczony, a Kevin wraca do normalności, dzielą (jak Gwen to nazwała) "pocałunek zwycięstwa".

Ben 10: Ultimate Alien

W pierwszych odcinkach ciągle się kłócili, ale zostało to zażegnane w odcinku "Zbyt gorący", gdy P'andor radioaktywnym wybuchem poraził Gwen, a Kevin bardzo się przejął. Gdy się ocknęła, przytulił ją i powiedział, żeby nigdy więcej tak go nie straszyła. W elektrowni jądrowej kazał jej uciekać, co tłumaczył tym, że to jest zbyt niebezpieczne i nie jest chroniona tak jak on i Ben.

W odcinku ósmym "Zwarcie",  gdy trio ucieka dzięki zaklęciu teleportowania się użytym przez Gwen, ta prawie mdleje, opadając na kolana Kevina, ten mówi, że lepiej byłoby, gdyby nie używała tego zaklęcia.

W 10. odcinku Gwen jest zdziwiona, że Kevin tak pilnie pracuje nad sprawą, a gdy on mówi, że ma odznakę swojego ojca, Gwen chce go przeprosić, ale on całuje ją w policzek.

W 15. odcinku, gdy Gwen znika, Kevin jest bardzo przejęty i mówi Benowi:

Wciąż nie wiemy, gdzie jest Gwen.

na co Ben mu odpowiada:

Bez obaw, poradzi sobie.

ale Kevin mówi wtedy:

Wiem. Dlatego ją lubię, ale to nie znaczy, że nie chcę się nią opiekować.

Gdy Gwen się odnajduje, całują się.

Gdy Kevin pochłania moce z Ultimatrixa jest pewien, że nikogo nie obchodzi itp., a Gwen próbuje zmienić jego przekonanie mówiąc:

Bardzo dobrze wiesz, że to nie prawda!

W 18. odcinku Gwen wścieka się na Bena, po tym jak powiedział, że trzeba zabić Kevina. W Akademii Hydraulików, Kevin chciał zabić Bena, na co nie pozwala mu Gwen. Kevin reaguje na to słowami:

Ty też? Mówiłaś, że ci na mnie zależy.

i uderza ją. Następnie Ben musiał wyjść w przestrzeń kosmiczną, by rozbroić bombę podrzuconą przez Wredziaków, a Kevin postanawia zająć się Argitem. Udaremnia mu to płacząca Gwen mówiąc, by przestał, on spełnia jej wolę. Gwen mówi, żeby się poddał, ale on wywraca ją. Chce ją zabić, ale widzi, że ona na prawdę płacze. Opuszcza rękę, zbliża się do niej i mówi:

Nie zabiję cię dlatego, że kiedyś bardzo wiele dla mnie znaczyłaś.

i odlatuje, pozostawiając ją ze łzami w oczach. Gdy pojawia się Ben, Kevin znika. Chłopak znajduje ją na tarasie, płaczącą i patrzącą w stronę, w którą odleciał Kevin. Nadal utrzymywała twierdzenie, że można mu pomóc.

W 19. odcinku Ben przychodzi do Gwen mając nadzieję, że pomoże mu zabić Kevina, ona jednak nie zgadza się, przez co dochodzi do walki, podczas której Ben wygrywa. Gwen idzie do Maxa prosić o pomoc, ale on stwierdza, że jako Hydraulikowi zaufały jej miliony ludzi i musi odłożyć uczucia na bok, a jeśli nie potrafi tego zrobić to musi się wycofać. Gwen nie poddaje się i przywraca Darkstarowi ludzki wygląd, za co żąda pomocy. Z trudem udało im się przekonać Bena do jej pomysłu, ale ten w końcu zgadza się. Gwen teleportuje się do Kevina. Ten wyjawia, że cały czas stara się jej unikać, bo wie, że straciłby kontrolę, a nie chce jej skrzywdzić, po krótkiej walce zaczyna pobierać z niej manę.

20. odcinek to druga część odcinka "Potęga absolutna". Gwen uciekła dzięki zaklęciom. Razem z Benem i Darkstarem poleciała do Coopera. On, nadal w niej zakochany, zgadza się pomóc. Gwen miała się ukrywać w swoim domu, a Max miał jej bronić. Jednak, gdy zjawia się Kevin, staruszek szybko przegrywa. Ben wkracza do akcji, gdy wychodzi Gwen. Kevin, widząc ją, pokonał Bena i zaczął ją gonić. Ta osiadła na tirze, ale ten wykoleił się przez Kevina. Gwen uratowała siebie i kierowcę, któremu kazała uciekać. Szybko przegrała, gdy Kevin sięgał, by pobrać z niej moc, powiedziała, że wciąż w niego wierzy. Zjawił się Ben i zaczęła się walka. Julia zabrała zszokowaną Gwen na pokład statku. Kevin sądząc, że zabił Bena, poleciał za nimi. Gdy dolecieli na miejsce, Gwen kazała Julii i Statkowi uciekać. Zjawił się Cooper, chciał bronić Gwen, ale Kevin podrzucił go i chcąc go uderzyć krzyknął:

Ktoś podrywa moją pannę, co?!!!

Ben go uratował i powiedział mu, że chce wykończyć Kevina tak, żeby Gwen mu nie przeszkodziła. Gwen, która siedziała po stronie Kevina, podbiegła do Bena i przypomniała, że mieli spróbować po jej myśli. Ben mówi, że kłamał. Gdy prawie zabił Kevina, Gwen udało się przekonać go, że warto spróbować. Dzięki maszynie zbudowanej przez Coopera, Kevin wraca do normy i razem z Gwen dzielą długi pocałunek.

W odcinku "Stwór z pieczęci" widać jak Kevin martwi się o Gwen. Gdy została zahipnotyzowana i później, gdy chcieli zobaczyć co robi Lucubra, Gwen zemdlała, a schodki, na których stali, rozpadły się (Ben ich uratował). Kevin mówi do Gwen:

Gwen, nie możesz tam iść, nie mogę pozwolić, żeby coś... to znaczy zespół, rozumiesz?

W odcinku przedstawiającym codzienne życie Gwen widać jak ważni są dla siebie. Dwukrotnie przekładali swoją randkę, by dopasować się do swoich grafików. Gwen mówi mu, że może nie chodzić do szkoły, ale nie chce, by walczył bez niej. Prawie się całują, co rujnuje Ben. Kevin jest gotowy iść walczyć, ale Gwen go zatrzymuje i daje mu urok mówiąc, że gdy będzie niebezpiecznie, ma użyć wyrytego zaklęcia. Kevin zgadza się, ale Gwen zatrzymuje go i mówi, że jeśli coś pójdzie nie tak to już nigdy go nie zobaczy, ale Kevin odpowiada jej, że widzą się wieczorem.

W odcinku "Jak poznałem waszą babcię" można by odnieść wrażenie, że historia Maxa i Verdony jest "żywcem ściągnięta" z Gwen i Kevina.

W odcinku 38. Kevin spełnił swoje słowa z odcinka 15., albowiem opiekował się Gwen, gdy ta złamała nogę.

W odcinku 42. widać jak Kevin martwi się o nią. Nie chciał jej pozwolić brać udziału w walce. Chciał pobić Bena, gdy ten powiedział, że Gwen musi ich przenieść.

W 45. odcinku widać, że Kevin po raz pierwszy od wiecznych sporów o auto jest gotów zaryzykować życie dla Gwen, tak jak zrobił w tym odcinku, gdy Czarodziejka chciała zabić Gwen, a on zginął za nią. Gwen wpadła w wściekłość, przemieniając się w Anodytkę, ale także zginęła. Dzięki ojcu Czarodziejki wszyscy zmartwychwstali.

W następnym odcinku, tj. "Miejsce dla dwojga" znów zaczynają poważnie się kłócić, gdy Darkstar kradnie jej księgę czarów i przenosi się do Legerdomeny. Kłótnie zostają przerwane po tym, gdy Gwen, widząc sprzeczkę Czarodziejki i Darkstara, stwierdza, że Kevin jest bardzo dobrym chłopakiem, za co go całuje w policzek.

W odcinku 51., gdy Dagon bierze w swoje władanie Gwen, Kevin wyprzedza ją, pojawiając się szybciej przy pieczęci i ostrzegając Bena. Gdy Gwen przemienia się w Anodytkę, Kevin podbiega do niej, ona zaś zaczyna pobierać z niego manę, ale on zatapia ją w metalu, a później pobiera go, zostawiając na jej głowie "czapeczkę". Gwen mówi, że nie wierzy, że to zrobił, on mówi, że też nie wierzy, że się udało. Ona kręci głową i mówi, że otworzył przed nią swoją duszę i że mogła go skrzywdzić, on kładzie jej rękę na ramieniu i mówi:

Wiem, że nigdy byś tego nigdy nie zrobiła.

52. odcinek to kontynuacja, gdy Gwen przenosi siebie, Bena i Kevina do bazy Hydraulików, prawie mdleje, ale Kevin ją łapie, patrzą sobie w oczy i uśmiechają się.

Ben 10: Omniverse

Gwen zdaje maturę w wieku 16-stu lat i wyjeżdża na studia, z dala od Bellwood, a Kevin razem z nią.

Gdy wracają w odcinku "Wszystkiego najlepszego", Kevina ściga księżniczka Looma, jego narzeczona. Gwen nie jest o dziwo zazdrosna, ale wściekła, że ten ją okłamał. Gdy Ben zostaje nowym narzeczonym, Gwen gwarantuje mu, że przez całą drogę powrotną będzie strzelała Kevinowi fochy za to, że go wrobił.

Michael Morningstar

AF Gwen and Morningstar 002

Gwen i Michael

Michael po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Nie wszystko złoto, co się świeci", gdzie podróżuje z grupą pokazując bardzo niedbały stosunek do innych wokół. Podczas gdy Ben i Gwen szybko mu zaufali, Kevin nie był do niego pozytywnie nastawiony (częściowo z powodu jego zazdrości o to, że Michael flirtował z Gwen). Po walce z zombie-uczennicami, Kevin domyślił się, że Michael był odpowiedzialny za te zombifikacje. Później okazało się to prawdą, gdy Morningstar absorbował energię Gwen, stając się niemal nie do powstrzymania i łatwo pokonał zarówno Bena jak i Kevina. Jednak Gwen okazała się mieć dość woli, aby oprzeć się jego kontroli, i odzyskała swoją energię, osłabiając go. Okazało się, że chłopak nie lubił Gwen jako dziewczyny, tylko z powodu jej mocy.

Mike przy każdej innej okazji stara się być dla niej miły i zawsze chce jej energii, co powiedział w odcinku "Potęga absolutna: część 2", stwierdzając, że Kevin również nie będzie mógł oprzeć się jej mocy.

Zawsze zwraca się do niej "śliczna/piękna Gwen", czym poważnie rozzłościł Czarodziejkę w odcinku "Miejsce dla dwojga", kiedy dodał, że gdy pokona Bena i Kevina, weźmie ją jako trofeum.

Cooper Daniels

Gwooper2

Gwen i Cooper

Cooper okazał się być nieco nieśmiały, gdy po raz pierwszy spotkał Tennysonów. Cecha ta ujawnia się szczególnie w seriach "Ben 10: Obca Potęga" oraz "Ben 10: Ultimate Alien", gdzie okazuje się, że podkochuje się w Gwen. Gdy ją widzi, rumieni się, sprawia jej komplementy i zwraca się do niej "śliczna Gwen". Gwen nie odwzajemnia jego uczucia, ale on jest zaszczycony mogąc przebywać blisko niej.

Winston

Okazuje się, że Winston podoba się Gwen. Lubi jego inteligencje, ku przerażeniu i zazdrości Kevina.