Ben 10 Wiki
Advertisement

Gluto jest Protostem z wilgotnego księżyca Myceto. Zadebiutował on w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa".

Wygląd[]

Gluto jest galaretowatym, różowym kosmitą, który posiada wiele rąk. Ma trzy żółte oczy i zbroje obejmującą jego nogi i ręce. Posiada wbudowany uniwersalny tłumacz.

Umiejętności[]

Gluto posiada umiejętności podobne do Plazmy. Potrafi regenerować się, przez co Vilgax myśląc, że go zabił, nabrał się. Może przybrać dowolna formę, a także tworzyć dodatkowe ręce, aby móc lepiej pilotować statek. Gluto posiada też zbroję, która pozwala mu się lepiej poruszać. Używa też uniwersalnego tłumacza.

Gluto's design

Koncepcje Gluta

Historia[]

Gluto jest pilotem na statku Tetraxa. W filmie zaprzyjaźnia się z Gwen. Próbuje walczyć z Vilgaxem, przez co wszyscy myślą, że ginie. Później okazuje się, że nadal żyje, ale poświęca swoje życie dla Gwen, po tym jak została porwana przez Florauny. Potem ujawnia swoje zdolności regeneracyjne i wraca do życia.

Występy[]

Filmy[]

Ciekawostki[]

  • Najwyraźniej Tetrax wie mało o nim i jego pochodzeniu, gdyż nie wiedział, że może mówić i regenerować się.
  • Gluto jest bardzo podobny do Plazmy, z wyjątkiem tego, że Gluto jest różowo-pomarańczowy i nie potrzebuje projektora antygrawitacyjnego.
  • Pomimo że jego "mówienie" to pomruk, on i Gwen rozumieją się.

Zobacz też[]

Advertisement