FANDOM

Gluto jest Protostem z wilgotnego księżyca Myceto. Zadebiutował on w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa".

Wygląd

Gluto jest galaretowatym, różowym kosmitą, który posiada wiele rąk. Ma trzy żółte oczy i zbroje obejmującą jego nogi i ręce. Posiada wbudowany uniwersalny tłumacz.

Umiejętności

Gluto posiada umiejętności podobne do Plazmy. Potrafi regenerować się, przez co Vilgax myśląc, że go zabił, nabrał się. Może przybrać dowolna formę, a także tworzyć dodatkowe ręce, aby móc lepiej pilotować statek. Gluto posiada też zbroję, która pozwala mu się lepiej poruszać. Używa też uniwersalnego tłumacza.
Gluto's design

Koncepcje Gluta

Historia

Gluto jest pilotem na statku Tetraxa. W filmie zaprzyjaźnia się z Gwen. Próbuje walczyć z Vilgaxem, przez co wszyscy myślą, że ginie. Później okazuje się, że nadal żyje, ale poświęca swoje życie dla Gwen, po tym jak została porwana przez Florauny. Potem ujawnia swoje zdolności regeneracyjne i wraca do życia.

Występy

Filmy

Ciekawostki

  • Najwyraźniej Tetrax wie mało o nim i jego pochodzeniu, gdyż nie wiedział, że może mówić i regenerować się.
  • Gluto jest bardzo podobny do Plazmy, z wyjątkiem tego, że Gluto jest różowo-pomarańczowy i nie potrzebuje projektora antygrawitacyjnego.
  • Pomimo że jego "mówienie" to pomruk, on i Gwen rozumieją się.

Zobacz też