FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Gazior to próbka DNA kosmity z nieznanego gatunku.

Wygląd

Gazior jest grubym kosmitą. Nosi fioletowo-czarno-biały strój bez rękawów, a na rękach znajdują się takiego samego koloru rękawice. Na ramionach widnieją białe ochraniacze. Gazior ma fioletową skórę z czarnymi plamami. Na całym ciele można zauważyć wypustki. Na brzuchu możemy dostrzec ekran, przez który widać gazy. Symbol Omnitrixa znajduje się na ustach, przez co całkowicie je zasłania.

Umiejętności

ATTWN (318)

Wytwarzanie gazów

Pod kombinezonem Gaziora znajdują się różne związki i substancje chemiczne. Potrafi wypuścić przez otwory na ciele różne związki chemiczne, które poprzez odpowiednie połączenie tworzą nowe gazy z ciekawym oddziaływaniem. Gazior wykazał umiejętność wytworzenia tlenku diazotu (gazu rozweselającego), chlorometanu (gazu usypiającego), lakrymatorów (gazów łzawiących), a także sewofluranu (gazu zapomnienia). Siła gazów zależy od ilości, a także gęstości i składu chemicznego.

Wydaje się, że Gazior ma zwiększoną inteligencję na temat chemii, gdyż zna naukowe nazwy gazów, a także ich skutki.

Wady

Kiedy Gazior wydala gaz, tworzy dużą chmurę, która podatna jest na wiatr, co może doprowadzić do przemieszczania jej. Skutkuje to wpływem gazów na osoby z dalszego otoczenia. Niektóre substancje wydalane przez kosmitę są łatwopalne, dlatego musi być ostrożny w doborze substancji.

Historia

Ben 10: Omniverse

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Gazior oparty jest na Koffingu z Pokémonów, który jest ulubionym pokémonem Derricka.
    • Oboje są fioletowi.
    • Oboje mają wypustki na ciele.
    • Oboje wytwarzają dym i nieprzyjemny zapach.

Zobacz też