Ben 10 Wiki
Advertisement

Gatunek Gaziora jest nieznanym gatunkiem zamieszkującym nieznaną planetę.

Wygląd[]

Przedstawiciele tego gatunku mają fioletową skórę z czarnymi plamami. Na całym ciele można zauważyć wypustki podobne do tych co mają Orishanie. Na ich brzuchach widnieje ekran, przez który widać gazy.

Umiejętności[]

Pod ich kombinezonem znajdują się różne związki i substancje chemiczne. Potrafią wypuścić przez otwory na ciele różne związki chemiczne, które poprzez odpowiednie połączenie tworzą nowe gazy z ciekawym oddziaływaniem.

Wykazali umiejętność wytworzenia tlenku diazotu (gazu rozweselającego), chlorometanu (gazu usypiającego), lakrymatorów (gazów łzawiących), a także sewofluranu (gazu zapomnienia). Siła gazów zależy od ilości, a także gęstości i składu chemicznego.

Wady[]

Kiedy wydalają gaz, tworzą dużą chmurę, która podatna jest na wiatr, co może doprowadzić do przemieszczania jej. Skutkuje to wpływem gazów na osoby z dalszego otoczenia. Niektóre substancje wydalane przez ich są łatwopalne, dlatego gatunek ten musi być ostrożny w doborze substancji.

Znani przedstawiciele gatunku[]

Gutrot Tabber
GutrotEmoBen Tabber

Ciekawostki[]

  • Przedstawiciele tego gatunku komunikują się za pomocą języka werbalnego i niewerbalnego.[1]

Przypisy[]

Zobacz też[]

  • Galeria
Advertisement