FANDOM

Gatunek Gaziora jest nieznanym gatunkiem zamieszkującym nieznaną planetę.

Wygląd

Przedstawiciele tego gatunku mają fioletową skórę z czarnymi plamami. Na całym ciele można zauważyć wypustki podobne do tych co mają Orishanie. Na ich brzuchach widnieje ekran, przez który widać gazy.

Umiejętności

Pod ich kombinezonem znajdują się różne związki i substancje chemiczne. Potrafią wypuścić przez otwory na ciele różne związki chemiczne, które poprzez odpowiednie połączenie tworzą nowe gazy z ciekawym oddziaływaniem.

Wykazali umiejętność wytworzenia tlenku diazotu (gazu rozweselającego), chlorometanu (gazu usypiającego), lakrymatorów (gazów łzawiących), a także sewofluranu (gazu zapomnienia). Siła gazów zależy od ilości, a także gęstości i składu chemicznego.

Wady

Kiedy wydalają gaz, tworzą dużą chmurę, która podatna jest na wiatr, co może doprowadzić do przemieszczania jej. Skutkuje to wpływem gazów na osoby z dalszego otoczenia. Niektóre substancje wydalane przez ich są łatwopalne, dlatego gatunek ten musi być ostrożny w doborze substancji.

Znani przedstawiciele gatunku

Gutrot Tabber
GutrotEmoBen Tabber

Ciekawostki

  • Przedstawiciele tego gatunku komunikują się za pomocą języka werbalnego i niewerbalnego.[1]

Przypisy

Zobacz też