FANDOM

Galwaniczny Mechamorf to gatunek przypadkowo stworzony przez Galwanów, zamieszkujący Galwana B.

Wygląd

Ben 10

Galwaniczny Mechamorfowie mają czarną skórę z zielonymi liniami na plecach, rękach i głowie, podobnymi do układów scalonych. Na rękach, klatce piersiowej, brzuchu i nogach mają białą skórę. Zielone kółko na głowie jest ich okiem. Gdy mówią, świeci jaśniej.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

Galwaniczny Mechamorfowie są czarni z zielonymi liniami i mają zielony przód z czarnymi liniami.

Ben 10: Omniverse

Kobieta ma szczuplejsze ciało, dłuższe nogi i ramiona. Głowa jest mniejsza, a pasy koło talii są inne niż u mężczyzny.

Umiejętności

Galwaniczny Mechamorf może strzelać potężnym laserem z oka, może też łączyć się z technologią i używać jej jako swojego ciała. Kiedy dorastają, potrafią ulepszać technologię coraz bardziej. Galwaniczni Mechamorfowie są zaprogramowani z wszystkimi urządzeniami całego wszechświata.

Galwaniczni Mechamorfowie mogą też przybierać kształt technologii bez łączenia się z nią.

Wady

Galwaniczni Mechamorfowie mogą łączyć się z urządzeniami, ale nie potrafią łączyć się z istotami żywymi.

Są oni bardzo wrażliwi na kwasy, impulsy elektromagnetyczne i inne żrące substancje. Mogą one uszkodzić ich nanity przez co zostaną zniszczone lub rozproszone.

Historia

Galwaniczni Mechamorfowie zostali powołani do życia przypadkowo. Galwan B pierwotnie był niezamieszkiwanym księżycem Galwana Prime. Galwani robili eksperymenty, aby kolonizować Galwana B. Azmuth i Galwani byli zaskoczeni, że stworzyli nową formę życia. Nie trwało to długo, gdyż szybko ten gatunek dołączył do galaktyki. Gatunek Galwanicznego Mechomrfa jest stworzony z nanitów, którym zawdzięczają swoje umiejętności.

Znani przedstawiciele gatunku

Ciekawostki

  • Większość Galwanicznych Mechamorfów mają posturę humanoida, ale niektórzy mają roślinne lub animalistyczne ciało.[1]
  • Galwaniczni Mechamorfowie nie mają naturalnego drapieżnika, przez sztuczne stworzenie.[2]

Przypisy

Zobacz też