FANDOM

Galaktyczny gladiator jest Niebiańską Istotą zamieszkującą Kuźnie Stworzenia.

Wygląd

Galaktyczny gladiator jest muskularnym przedstawicielem gatunku Niebiańskich Istot. Posiada małe, białe, trójkątne oczy, a przez hełm na głowie przedziera się falująca czupryna. Nosi niebiesko-metaliczną zbroję, składającą się z pasów i ochraniaczy.

Osobowość

Galaktyczny gladiator nie wykazał żadnych szczególnych cech osobowości, jednakże bezwzględnie wykonywał każde polecenie Starbeard'a. Był w stanie poświęcić swoje życie, dla wykonania rozkazu.

Umiejętności

Galaktyczny gladiator jest wszechmocny - może zachwiać rzeczywistość, czas lub przestrzeń, stając się prawie niepokonanym cudzoziemcem. Jest tak potężny, że jego zwykłe myśli mogą stać się rzeczywistością. Asortyment jego umiejętności jest nieograniczony.

Historia

Ben 10: Omniverse

Galaktyczny gladiator zadebiutował w odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", gdzie został wezwany do walki przez Starbeard'a. Początkowo wygrał pojedynek z Czterorękim i Gałą. Chłopak nie chcąc przegrać, zmienił się w Obcego X. Po przekonaniu Bellicusa i Sereny do przekazania mu pełnoprawnej kontroli nad transformacją, galaktyczny gladiator został pokonany.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Galaktyczny gladiator posiada hełm, przez który jego twarz jest podobna do twarzy Andreasa.

Zobacz też