FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Historia:

Ben 10: Wyścig z czasem:

Gdy Ben wrócił z wakacji, które spędził na biwaku z dziadkiem Maxem i kuzynką Gwen, znów musi stać się zwykłym chłopakiem. Pewnego dnia chłopak spotyka wrogiego Chronianina Eona- podróżnika w czasie, który poszukuje Uścisku Armageddonu, aby zawładnąć światem. Ten go powstrzymuje, a sam uzyskuje DNA Eona i nazywa go BenEon.

Ben 10.000 powraca:

Dwadzieścia lat po wydarzeniach w filmie powraca w "Ultimate Alien", aby po raz drugi udaremnić atak Eona, który tym razem nie jest tamtym Eonem, ale alternatywnym przyszłym Benem, który posiada zdolności Chronianina. Drugi Eon znowu w próbie zawładnięcia Usciskiem Armageddonu chce podbić świat, zbierając i wchłaniając po kolei alternatywnych Benów Tennysonów w wielo-czasu. Ben 10.000 trafia z Profesorem Paradoxem do "naszego" Bena. Dwójka powstrzymuje Eona, Paradox ostrzega młodych- Bena, Kevina i Gwen przed wielkim niebezpieczeństwem Dagonem, a Ben 10.000 odblokowuje młodemu Tennysonowi w Ultimatrixe wszystkich cudzoziemców jakimi stawał się do tej pory, oraz kilku nowych.

Ciekawostki:

  • Okazuje się, że w tej rzeczywistości Ben był przez chwilę prezydentem, a Gwen zaraz po nim objęła ten urząd.
  • Po wydarzeniach z przeszłości Ben nie musiał zniszczyć Omnitrixa w walce z Vilgaxem, przez co zachował zegarek.
  • Nie wiadomo w jaki sposób uzyskał dostęp do ostatecznych form, ponieważ takie nie występowały w prototypie Omnitrixa.
  • Ben 10.000 z tej linii czasu odkrył transformację - Ostateczny Ben. Daje mu to możliwość przyjmowania zdolności kosmitów, bez zmiany wyglądu czy głosu.