FANDOM

Frankenszał, dawniej BenViktor, to kosmita z próbki DNA Transylianina z planety Anur Transyl.

Wygląd

Ben 10

Frankenszał ma wielkie podobieństwo do Frankensteina. Ma muskularne ciało i czarne włosy z bokobrodami. Nosi czarne spodnie. Ma brązowe rękawice, a na rękach cięcia. Ma też trzy czarne gniazdka na klatce piersiowej i dwie śruby na szyi. Na plecach ma dwie wielkie cewki. Nosi symbol Omnitrixa na pasie.

Ben 10: Ultimate Alien

W serii "Ultimate Alien", Frankenszał ma całą szarą skórę. Jego rękawice, pasek, cewki, gniazdka i podeszwy są srebrne. Ma też bródkę. Zamiast trzech gniazdek na klatce ma dwa, a nad nimi widnieje symbol Ultimatrixa.

Ben 10: Omniverse

W serii "Omniverse", 16-letni Frankenszał ma bardziej ogolone włosy. Jego klatka piersiowa, ręce i twarz mają więcej szwów niż wcześniej. Skóra ma różne odcienie. Rękawice i cewki są teraz zielone, a buty brązowe. Śruby na brzuchu i ramionach zostały usunięte. Omnitrix jest "wrośnięty" w jego prawą połowę klatki piersiowej. Frankenszał 11-letniego Bena jeszcze nie zadebiutował.

Umiejętności

Vlcsnap-2013-12-20-19h40m14s98

Frankenszał generuje elektryczność

Frankenszał, dzięki dwóm cewkom na plecach, może generować ogromne ładunki prądu. Pozwala mu to na manipulowanie nim, a także elektromagnetyzmem. Może magnesować nogi do różnych konstrukcji metalowych.

Oprócz zdolności związanych z prądem, Frankenszał posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę, a także potrafi przetrwać w próżni.

Wady

Frankeszał powoli biega, gdyż ma na sobie dużo metalowych elementów, które sprawiają, że jest bardzo ciężki.

Historia

Ben 10

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Występy

Ben 10

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też