FANDOM

Florauna to gatunek roślinnych obcych zamieszkujących planety Flors Verdance i Xenon.

Wygląd

Ben 10

W serii tej Florauny są zielonoskórymi kosmitami, których ciało utworzone jest z rozciągliwych pędów. Mają pięć nóg. Na twarzy widnieje jedno oko, a wkoło głowy wyrasta coś w rodzaju górnej części rosiczki. Na ramionach mają niebieskie kulki.

Ben 10: Ultimate Alien

Teraz gatunek ten jest bardzo podobny do wcześniejszej wersji, jest jedynie inny pod względem koloru skóry.

Ben 10: Omniverse

W serii tej Florauny są takie jak w oryginalnej serii, znikają tylko kulki z ramion.

Umiejętności

Ich podstawową zdolnością jest duża rozciągliwość oraz nasiona na plecach, które zawierą różne szkodliwe substancje. Ponadto mogą wytworzyć ciernie na własnym ciele. Posiadają też zdolność kontrolowania roślin, kopania tunelów, a także regeneracji.

Wady

Do życia potrzebują słońca i wody, a także łatwo je spalić.

Historia

Pierwszym znanym Floraunom był Dzikie Pnącze, który zadebiutował w odcinku "Obóz strachu" i pojawił się w serialu jeszcze wiele razy. Kolejnymi Floraunami były dzikie florauny atakujące Bena, Gwen, Tetraxa oraz Myaxx w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa". Kolejnym był Pax, który pojawił się w serii "Omniverse" jako obrońca praw kosmitów.

Znani przedstawiciele gatunku

Pax

Ciekawostki

  • Tak samo jak Nekroziębianie zasiedlają 2 planety, inaczej niż inne gatunki.

Zobacz też