Ben 10 Wiki
Advertisement

Florauna to gatunek roślinnych obcych zamieszkujących planety Flors Verdance i Xenon.

Wygląd[]

Ben 10[]

W serii tej Florauny są zielonoskórymi kosmitami, których ciało utworzone jest z rozciągliwych pędów. Mają pięć nóg. Na twarzy widnieje jedno oko, a wkoło głowy wyrasta coś w rodzaju górnej części rosiczki. Na ramionach mają niebieskie kulki.

Ben 10: Ultimate Alien[]

Teraz gatunek ten jest bardzo podobny do wcześniejszej wersji, jest jedynie inny pod względem koloru skóry.

Ben 10: Omniverse[]

W serii tej Florauny są takie jak w oryginalnej serii, znikają tylko kulki z ramion.

Zachowanie[]

Florauny są z natury agresywne i mało inteligentne[1].

Zazwyczaj żyją oni w dużych koloniach.

Jeśli w ich kolonii zostaną wykryci intruzi, Florauny nie przestaną ich atakować, dopóki nie złapią przynajmniej jednego z nich, by zaoferować go jako posiłek szefowi kolonii[2][3]

Mówi się, że Florauny bardzo chronią swoją ziemię i zaatakują każdą roślinę lub zwierzę, by ją obronić.

Dieta[]

Florauny odżywiają się za pomocą fotosyntezy.

Umiejętności[]

Podstawową zdolnością Floraun jest duża rozciągliwość.

Gatunek ten posiada odnawialne owoce na plecach, zawierające różne szkodliwe substancje. Mogą je wykorzystać jako materiały wybuchowe, granaty, lub granaty dymne.

Ponadto mogą wytworzyć ciernie na własnym ciele. Posiadają też zdolność kontrolowania roślin, kopania tunelów, a także regeneracji.

Mają oni specjalny system komunikacji, który pomaga im się ze sobą łączyć.

Florauny są też dosyć silne - są w stanie przez krótki czas utrzymać Tetramanda.

Florauny nie mogą zostać zahipnotyzowane.

Słabości[]

Ponieważ Florauny są roślinnymi formami życia, są podatne na ogień.

Występy[]

Pierwszym znanym Floraunem był Dzikie Pnącze, który zadebiutował w odcinku "Obóz strachu" i pojawił się w serialu jeszcze wiele razy. Kolejnymi Floraunami były dzikie florauny atakujące Bena, Gwen, Tetraxa oraz Myaxx w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa". Kolejnym był Pax, który pojawił się w serii "Omniverse" jako obrońca praw kosmitów.

Znani przedstawiciele gatunku[]

Dzikie Pnącze ?
Wildvine10.000 Tabber
Pax

Etymologia[]

Nazwa gatunku pochodzi od słów „Flora” i „Fauna”, oznaczających roślinność i zwierzęta.

Ciekawostki[]

Przypisy[]

  1. Ciekawostka pochodzi z rozszerzonej wersji odcinka "BenWilk".
  2. Ciekawostka pochodzi z rozszerzonej wersji filmu "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa".

Zobacz też[]

Advertisement