Ben 10 Wiki
Advertisement

Teraz pamiętam dlaczego lubiłem tego gościa! Feedback rządzi!

—Feedback w Ostateczna rozgrywka: część 2.

Feedback to kosmita pochodzący z próbki DNA Conductoida z planety Teslavorr.

Wygląd[]

Feedback ma czarne ciało z jednym zielonym okiem na środku głowy, parą anten, ogonem zakończonym zaokrągloną wtyczką, dłoniami z czterema palcami oraz stopami z tylko dwoma przednimi palcami.

11-letni Feedback nosił biały strój oraz miał bardziej zaokrąglone wtyczki na końcach palców.

16-letni Feedback wyglądał prawie identycznie jak jego młodsza wersja, ale nosił zielony strój, a jego wtyczki były bardziej kwadratowe. Ponadto posiadał złote śruby na barkach, biodrach i ramionach.

Feedback nosił symbol Prototypu Omnitrixa/Omnitrixa na swojej klatce piersiowej.

Moce i Zdolności[]

A więc potrzeba ci kosmity mogącego przekierowywać energię? Chyba znam jednego.

Ben do Zaka, nawiązując do Feedbacka.

Feedback ma zdolność pochłaniania i przekierowywania ataków opartych na energii, szczególnie elektryczności. Ta zdolność jest tak skuteczna, iż Feedback może przekierować nieskończoną ilość dowolnego typu energii z bardzo bliskiej odległości. Robi to za pomocą struktur podobnych do wtyczek na swoich antenach, palcach oraz swoim ogonie.

W przeciwieństwie do Chromatona, wydaje się że Feedback nie posiada żadnego limitu energii, którą może pochłonąć. W odcinku "Nowy wszechświat" był w stanie pochłonąć i przekierować energię Zniszczatora, zdolną zniszczyć cały wrzechświat.

Może również pochłaniać energię życiową z żywych istot, co widać podczas jego walki z Argostem i Philem w ich zmutowanych formach.

Feedback może też pochłonąć promienie ultrafioletowe Crystalsapiena, cząsteczki tachiońskie z Tachiońskiego Działa, energię ze Zniszczatora oraz multiwersalne poziomy energii (tak długo jak podążają tymi samymi prawami fizyki).

Zaabsorbowaną energię Feedback może konwertować w ładunki elektryczne, które może wykorzystywać do długodystansowych ataków lub do wzmocnienia swoich ciosów.

Feedback potrafi strzelać kulami energii poprzez łączenie swoich palców i pochłanianie energii z urządzeń elektronicznych.

Feedback ma zwiększony refleks, zwiększoną skoczność oraz zwiększoną zwinność, a także szybkość, jednak tylko podczas biegania po linach elektrycznych.

Feedback może latać poprzez strzelanie energią w podłoże.

Feedback ma nadludzką siłę, której przykłady obejmują zniszczenie skały pięścią, podniesienie Phila w jego zmutowanej formie oraz przebicie się przez ścianę.

Feedback posiada również nadludzką wytrzymałość, czego przykładem jest bycie niewzruszony ciśnięciem o ścianę przez Phila oraz bycie wyrzuconym przez promień Malware'a do rzeki, jednak nie okazywanie z tego powodu żadnych widocznych uszkodzeń.

Anteny na głowie i ogonie Feedbacka są niezwykle giętkie i pozwalają mu wykrywać sygnały radiowe.

Ponieważ jego gatunek pochodzi z nebuli, a nie z planety, Feedback może przeżyć w próżni kosmicznej.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • Derrick potwierdził, że Feedback został odblokowany po filmie "Ben 10: Zniszczyć wszystkich kosmitów".
  • 640px-01showdown15k

    Malware niszczy Feedbacka

    W odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 1" okazuje się, że Feedback był ulubionym kosmitą 11-letniego Bena, przez co się od niego uzależnił i przy każdej okazji zamieniał się w niego. Było tak dopóki Malware nie zniszczył go, przez co żadne DNA Conductoidów nie mogło być zapisane w Omnitrixie.
  • Jest trzecim obcym odblokowanym poza ekranem. Pozostali to Gała i Raptus.
  • Prawdopodobnie jego rasa jest kuzynem rasy Nosdenianów.
  • Jest pierwszym kosmitą w intro "Ben 10: Omniverse".
  • Feedback 16-letniego Bena zadebiutował w odcinku "Bar 23", a został odblokowany w Ostateczna rozgrywka: część 2. Stało się tak, dlatego, że Cartoon Network wyemitował odcinki w złej kolejności.
  • Jest prawie zawsze uśmiechnięty.
  • Projekt wyglądu Feedbacka został stworzony przez Dave'a Johnsona - grafika, który pracował nad oryginalną, pierwszą serią Ben 10 (stworzył wygląd min. 10-letniego Bena, 10-letniej Gwen, oraz pierwszych 12 kosmitów). Johnson opuścił pracę nad uniwersum w połowie oryginalnej serii, jednak wrócił w "Omniverse" specjalnie po to, by stworzyć wygląd Feedbacka. Było to spowodowane tym, że twórcy chcieli (ze względu na dużą rolę Feedbacka w fabule "Omniverse" oraz częste używanie go przez 11-letniego Bena w retrospekcjach) aby Feedback swoim wyglądem możliwie najbardziej przywodził na myśl kosmitów z oryginalnej serii.

Zobacz też[]

Advertisement