FANDOM

Ten artykuł dotyczy postaci.
Zobacz artykuł dotyczący odcinka o tej samej nazwie - "Ester".
50px-Disambig.svg.png

Ester to kosmitka, która pojawia się w odcinku "Ester". Jest liderką Krachów żyjących pod Bellwood.

Wygląd

Ester ma wrzosową skórę, różowe włosy i tatuaże na twarzy. Ma też białe, rozgałęzione brwi. Nosi ciepły, fioletowy strój, by nie stracić wysokiej temperatury ciała.

Moce

Ester potrafi rozciągać się, dzięki czemu jest też elastyczna. Potrafi chuchać lodowym oddechem. Ester jest też dobra w walce wręcz.

Ester jest z gatunku Krachów, którzy muszą żyć w ciepłych miejscach, by utrzymać stałą temperaturę ciała. Jednak nie jest w pełni tym gatunkiem, dlatego może przeżyć w chłodniejszym miejscu.

Wady

Ester moża zostać zaplątana własnymi kończynami. To może ubezwłasnowolnić ją na jakiś czas.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zainteresowania miłosne

Ben Tennyson

Kiedy po raz pierwszy spotkała Bena w odcinku "Ester", walczyli o silnik dyfuzyjny. Później, gdy zdała sobie sprawę, że jej lud robił złe rzeczy, dołącza do zespołu Bena. Zaprowadziła go do swoich przyjaciół i razem grali w hokeja. Z powodu upału, Ben przekształcił się w Wodnego Nahaja i ochłodził ich, w tym Ester, mimo jej niechęci. Potem przyniósł jej ręcznik, a ona zarumieniła się, kiedy patrzył na nią. Rook powiedział Benowi , że Ester lubi go. Później, kiedy jej rasa mianowała ją liderką, przytuliła Bena i powiedziała mu, że ona i jej rodzaj będą dobrymi sąsiadami. Później przyjaciele Ester nazywali Bena jej chłopakiem. Ben początkowo zaprzeczył, ale potem zapytał Rooka, czy miałby u niej szansę.

W odcinku "Powrót narzeczonej", Ben proponuje jej, aby razem oczyścili jaskinię Krachów. Ona podekscytowała się i przytuliła chłopaka mówiąc, że lubi koktajle.

Ciekawostki

  • Ester kochała się w Benie.
  • Ester lubi koktajle.
  • Ester oznacza związek chemiczny, produkt reakcji estryfikacji, którego cząsteczka zawiera grupę funkcyjną - grupę estrową.

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ester