FANDOM

Enoch to bardzo dobry Wieczny Rycerz. W oryginalnej serii ma znaczny wpływ na rycerzy.

Wygląd

Enoch ma zawsze schowaną twarz za złotą maską, a na tej masce jest szara korona. Jego całe ciało pokryte jest zbroją, a tułów dodatkowo szatą, na której jest widoczny symbol Wiecznych Rycerzy.

W "Ben 10: Ultimate Alien", jego usta na masce poruszają się, gdy mówi. Nosi złotą koronę. Ciało jest zakryte srebrną zbroją, a jego tułów zakryty jest czerwoną szatą z nowym symbolem Wiecznych Rycerzy. Jego maska jest bardziej łagodna.

Osobowość

Generalnie Enoch jest spokojny, ale potrafi być przerażający.

Jest bardzo ambitny w dążeniu do osiągnięcia władzy, szczególnie w uzyskaniu potężnych technologii. W odcinku "Broń ostateczna" zostało wspomniane, że chociaż świątynia się zapada, on dalej szedł po Miecz Ekchuah.

Historia

Ben 10

Na koniec odcinka "Mały problem", Enoch mówi jego podwładnym, aby dowiedzieli się wszystkiego o BenieGwen i Maxie. W odcinku "Broń ostateczna", Enoch próbuje zdobyć Miecz Ekchuah - artefakt z niesamowitą siłą - niestety ostrze zamienia się w pył, ponieważ miał z około 5.000 lat. Dalej próbuje zdobyć miecz, nawet kiedy świątynia rozpada się.

W odcinku "Cyber kopie", Enoch okazuje się być częścią planu zastąpienia drużyny basketballowej robotami. Jego plan został udaremniony przez Tennysonów.

Enochomnitrix

Enoch z Omnitrixem

W odcinku "Idealny dzień", Enoch wszedł w marzenie Bena w czasie jego snu. Na początku udawał Porucznika Steela, który tłumaczył Benowi, że Gwen i Max to Limaxy. Później, gdy Tennyson dowiedział się, że to była tylko zmyłka i śni, zamienił się w Ultra Bena, co pozwoliło mu pokonać Enocha, usuwając go ze snu. Po krótkiej walce w rzeczywistości, Enoch został nieświadomie uwięziony w świecie marzeń i wiedząc, że urządzenie jest uszkodzone, przejął Omnitrix. Później znalazł DriscollaWiecznego Ninję, którzy postanowili zostawić go w swoim pięknym śnie stwierdzając, że sami zajmą się Tennysonami. W poprawionej wersji tego odcinka okazuje się, że wyjście ze snu zajęło mu kilka lat.

Ben 10: Ultimate Alien

Enoch patrick george

Enoch w "Czystce"

W odcinku "Czystka", Enoch powraca, gdzie jest obecnie liderem jednej z frakcji rycerzy. On był obecny na spotkaniu z Sir Georgem.

Występy

Ben 10

Ben 10: Ultimate Alien

  • Czystka (pierwsze ponowne pojawienie)

​Gry online

Ciekawostki

  • Enoch, wraz z Animem i Hexem wystąpił w jednym z odcinków Tajemniczych Sobotów.
  • Dwayne McDuffie powiedział, że drużyna zobaczy co się stało z Enochem we śnie.
  • Derrick napisał, że Enoch nie żyje.[1]

Przypisy

Zobacz też