FANDOM

Encephalonus IV to planeta Cerebroskorupiaków, Dziobotopusów i robo-kałamarnic.

Życie

Sugeruje się, że na planecie znajdują liczne zagadki i komputery używane do testowania wiedzy Cerebroskorupiaków. W życiu codziennym "wykonują" ich mózgi i rozwijają ich ogromną inteligencję.

Występy

Środowisko

W "Vilgax Attacks", Encephalonus IV jest dużą planetą wypełnioną masywnymi wieżami i obiektami zbudowanymi na skalistych górach i kanionam. Wnętrza budynków są w większości wypełnione ciemnymi pomieszczeniami, długimi korytarzami, mostami i komputerami. Obecnie technologia ta jest bardzo futurystyczna i zaawansowana, zgodnie z tym, że Cerebroskorupiaki mają bardzo wysoką inteligencję. Błyskawice i grzmoty są często spotykane w ciemności, podobnie jak i pochmurne niebo, ale deszcz nie występuje.

W "Ben 10: Omniverse", planeta Encephalonus IV jest bardzo podobna do gry, tyle że ma więcej budynków na każdej górze.

Technologia

Na Encephalonusie IV jest wiele maszyn - wiązki laserowe wykorzystywane są do uruchamiania przełączników otwierających drzwi lub pozostałe maszyny, szybkie pociągi metra są zasilane przez cewki elektryczne. Znajdują się tu też liczne satelity i słupy stalowe oraz zaawansowane systemy komputerowe.

Ciekawostki

  • Encephalonus IV jest czwartym poziomem w "Vilgax Attacks".
  • Nazwa tej planety pochodzi od łacińskiego encephalon- mózgowie, które zaś pochodzi od greckiego en- w, wewnątrz, oraz kephalos- głowa