Ben 10 Wiki
Advertisement

Encephalonus IV to planeta Cerebroskorupiaków, Dziobotopusów i robo-kałamarnic. Ma przynajmniej dwa księżyce

Krajobraz[]

W grze "Vilgax Attacks" , Encephalonus IV jest dużą planetą wypełnioną masywnymi wieżami i obiektami zbudowanymi na skalistych górach i kanionam. Wnętrza budynków są w większości wypełnione ciemnymi pomieszczeniami, długimi korytarzami, mostami i komputerami. Obecnie technologia ta jest bardzo futurystyczna i zaawansowana, zgodnie z tym, że Cerebroskorupiaki mają bardzo wysoką inteligencję. Błyskawice i grzmoty są często spotykane w ciemności, podobnie jak i pochmurne niebo, ale deszcz nie występuje.

W "Ben 10: Omniverse", planeta Encephalonus IV jest bardzo podobna do tej w grze, tyle że ma więcej budynków na każdej górze.

Technologia[]

Na Encephalonusie IV jest wiele maszyn - wiązki laserowe wykorzystywane są do uruchamiania przełączników otwierających drzwi lub pozostałe maszyny, szybkie pociągi metra są zasilane przez cewki elektryczne. Znajdują się tu też liczne satelity i słupy stalowe oraz zaawansowane systemy komputerowe.

Historia[]

Pobliskie planety Encephalonus I, II i III, które dzielą słońce z Encephalonus IV, tworząc układ słoneczny, od dawna zostały wyczerpywane z wszelkich naturalnych zasobów elektrycznych przez Cerebroskorupiaków. Ucząc się na błędach swoich przodków, aby nie powtarzać katastrofalnych błędów w przeszłości, Cerebroskorupiaki ewoluowali tak, by móc generować własne burze elektryczne.

Etymologia[]

Nazwa tej planety pochodzi od łacińskiego encephalon- mózgowie, które zaś pochodzi od greckiego en- w, wewnątrz, oraz kephalos- głowa

Występy[]

Advertisement