Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Edward White jest dyrektorem Szkoły Podstawowej Madison.

Historia[]

Ben 10: Wyścig z czasem[]

Edward White pierwszy raz pojawił się jak Ben był męczony przez Casha , który włożył rozpuszczoną gumę do szafki. Zirytowany Ben rzuca kulkę z gumą w Casha, ale kulka trafia w twarz Edwarda White. Ben dostaje kare aresztu. Później gdy chłopak dowiaduje się że jest hydraulikiem, przeprasza Bena że dał mu naganę do dzienniczka.

Kiedy Ben jest w sali gimnastycznej przychodzi dyrektor White. Edward ma zamiar opuścić sale gimnastyczną, gdy Eon rzuca go do miejsca na piłki do koszykówki. Tym razem Ben zmienia się w Diamentogłowego i walczą ze sobą. Następnie White znajduje się w gabinecie pielęgniarki.

Kiedy Eon próbuje włączyć Uścisk Armagedonu, Edward wychodzi z gabinetu pielęgniarki i odnajduje zamkniętych Hydraulików. Próbuje znaleźć klucz do drzwi, zamknięci Hydraulicy pokazują mu przycisk przy drzwiach i uwalnia ich.

W filmie "Ben 10: Wyścig z czasem" gra

go
Edward White 2

Robert Picardo.

Ben 10[]

W "Do widzenia i nie ma czego żałować" pozwala Benowi wyjść z klasy i walczyć z Doktorem Animem.

Ciekawostki[]

  • Prawdopodobnie jego imię to Edward, ponieważ w filmie odnoszą się do niego Ed, co jest skrótem od Edward.

Zobacz też[]

Advertisement