FANDOM

Poprzedni odcinek
Coś za coś
Położenie odcinka Następny odcinek
Gniew (odcinek)

Dziwna skrzynka to trzydziesty ósmy odcinek serii "Ben 10: Obca Potęga". Jego polska premiera  odbyła się  3 października 2010 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie

Ben, Gwen i Kevin znajdują kosmiczną skrzynkę, która może zmieniać się w ich mechaniczne kopie. W międzyczasie bracia Wredziakowie przylatują na Ziemię i chcą zabrać skrzynkę ze sobą. Trójka staje do walki, ale Wredziakom udaje się zdobyć pożądany przedmiot i uciec z nim. Później Ben, Gwen i Kevin idą do Mr. Smoothy na koktajl. Tam pojawia się Ośmiokąt i Prostokąt, prosząc o pomoc, gdyż urządzenie wymknęło się z pod kontroli. Wtedy skrzynka tworzy potężną mechaniczną formę składającą się z części kosmitów z Omnitrixa. Ben jako Polarny zaczyna walczyć z przeciwnikiem. Kevinowi udaje się zrobić pęknięcie w metalowej powłoce, a Polarny poszerza ją. Wtedy Gwen wyciąga źródło mocy (skrzynkę). Ben chce zniszczyć przedmiot, który sprawił tyle kłopotów, jednak pojawia się obcy z gatunku Naljian, wyjaśniając, że niebezpieczny przedmiot to tylko ulubiona zabawka jej córki, po czym znika.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Błędy

  • Kiedy Ben jako Gigantozaur walczył z Naljiańskim Destruktorem, boki Omnitrixa były takiego samego koloru jak jego skóra.
  • Kiedy Ben chciał zmienić się w kosmitę, nie kręcił tarczą Omnitrixa tylko jego korpusem.
  • Podczas gdy Destruktor Naljiański strzelał maną, jej kawałki były na całym samochodzie Kevina. W późniejszej scenie, tylko jeden kawałek znajdował się na pojeździe.
  • W jednej scenie włosy Gwen były brązowe.

Ciekawostki

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!