Ben 10 Wiki
Advertisement

Dziesięciokąt Wredziak[2] to kosmita pochodzący z próbki DNA Wredziaka.

Wygląd[]

Dziesięciokąt Wredziak ma humanoidalne ciało, worki pod oczami, postrzępione zęby, spiczaste uszy i fryzurę podobną do pompadour. Jest ubrany w kombinezon z paskiem i krótką koszulę z jednym guzikiem pod spodem. Omnitrix znajduje się na pasku kombinezonu.

Chociaż jego dokładne kolory są niepewne, jest całkiem możliwe, że ma tę samą jasnoszarą skórę co inne Wredziaki.

Umiejętności[]

Dziesięciokąt, jak inne Wredziaki, jest w stanie przeżyć w próżni kosmicznej.

Jeśli zostanie zabity, jego świadomość zostanie przeniesiona do zregenerowanego klona[3].

Oprócz tego jest ekspertem od wybuchów [4][5].

Wady[]

Tak jak inne Wredziaki, Dziesięciokąt jest mało inteligenty.

Wg. Derricka, Dziesięciokąt nie byłby w stanie pokonać Mamy Wredziak w walce wręcz, bo nie jest on na tyle silny[6].

Ostateczna forma[]

Wg. Derricka, hipotetyczna ostateczna forma Wredziaka byłaby w stanie tworzyć wybuchy porównywalne do tych, które można zobaczyć w filmach w reżyserii Michaela Baya[7].

Ciekawostki[]

Decagon Vreedle by Derrick J Wyatt
  • Mimo że nigdy nie pojawił się na ekranie, Dziesięciokąt jest dostępny w Omnitrixie, ale posiada status zablokowanego kosmity. Ben byłby jednak przerażony, wiedząc, że Omnitrix ma próbkę DNA Wredziaka.[8]
  • Gdyby Dziesięciokąt dostałby się do serialu, Bill Fagerbakke podkładałby mu głos .A w polskim dubbingu głosu by mu użyczył Cezary Pazura[1]
  • Dziesięciokąt nie ma naturalnego drapieżnika, ponieważ nie jest naturalną formą życia.

Przypisy[]

Derrick J. Wyatt[]

Zobacz też[]

Advertisement