FANDOM

Dwunastościanek "Dwunek" Wredziak to jeden z wielu klonów Ładniutkiego - syna pana Wredziaka i Mamy Wredziak, a także młodszy brat Prostokąta i Ośmiokąta.

Wygląd

Ben 10: Ultimate Alien

Dwunastościanek nosi fioletowe ciuchy z kapeluszem tego samego koloru, a także białą koszulę. Jego włosy są żółte. Jest najmniejszym z Wredziaków, kształtem przypomina Prosa.

Ben 10: Omniverse

Dwunastościanek nosi takie same ubrania jak wszystkie jego klony, opierające się na pomarańczowym, żółtym i czarnym kolorze. Na piersi widnieje duża kokarda. Kapelusz jest podobny do czapki marynarza. Włosy stały się grubsze. Zawsze ma w rękach lizaka, który go wyróżnia spośród innych Ładniutkich.

Osobowość

Dwunastościanek jest dzieckiem, przez co nie jest inteligentny. Nie mówi pełnymi zdaniami. Z pośród braci wyróżnia go przebiegłość, co sprawia, że dość szybko analizuje sytuacje i ratuje ich z opresji. Z czasem zaczął okazywać im więcej szacunku. Jest bardzo przywiązany do mamy.

Umiejętności

Dwunastościanek, będąc dzieckiem, potrafi rzucać swoim lizakiem, który powraca do niego jak bumerang.

Wady

Dwunastościanek nie jest inteligentny i nie potrafi używać broni.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

Dwunastościanek debiutuje w odcinku "Matka wszystkich Wredziaków", gdzie jest faworyzowany przez dwóch starszych braci. Mama Wredziak przybyła ma Ziemię w celu zdobycia całej słonej wody i stworzenia 3-400 miliardów klonów Ładniutkiego. Z powodzeniem sklonowała go kilkanaście razy zanim Ośmiokąt i Prostokąt zdradzili ją i aresztowali. Klony Ładniutkiego Wredziaka zostały zabrane do kosmicznego domu dziecka przez specjalistę Patellidaya.

Ben 10: Omniverse

Dwunastościanek powraca w odcinku "Zaginiony syn", gdzie zostaje porwany przez braci. Pani Wredziak, nie wiedząc kto jest sprawcą, grozi hydraulikom, że jeśli nie odnajdą jednego z jej Ładniutkich, to wysadzi słońce. Okazuje się, że w tym czasie braciszkowie obrabowali cukiernię, podkładając bombę w banku obok i nic nie zabierając z niego. Ładniutki widząc, że jego bracia są prawie pokonani przez Megaszpona i Rooka, ratuje ich lizakiem, po czym uciekają. Matka, nie widząc swojego faworyta, próbuje zniszczyć słońce, ale okazuje się, że Pros i Ośmiokąt zabrali głowicę rakiety. Po rozmowie z matką Bena, pani Wredziak, nie chcąc, aby inna matka poczuła to samo, co ona, nie wysadza gwiazdy. Cieszy się, że jej synowie trochę zmądrzeli, lecz ci są źli, że mają geometryczne imiona, a Ładniutki nie. Sandra proponuje imię Dwunastościanka. Pani Wredziak w nagrodę pozwala opiekować się braciom innymi Wredziakami.

W odcinku "Powrót Wredziaków", Wredziaków odwiedza ojciec i dwójka rodzeństwa. Matka początkowo była zła, że jej mąż powrócił. Dopiero gdy ten zaproponował wiele bogactw, kobieta przyjęła go z otwartymi ramionami. Wspólnie udali się niszczyć i rabować Bellwood. Po pewnym czasie, matka Wredziak zrozumiała, że nie może zniszczyć miasta, w którym mieszka jej przyjaciółka. Właśnie wtedy okazało się, że mężczyzna oszukał żonę i ucieka z dwójką dzieci. W ostatnim momencie bracia Wredziakowie podkładają bombę w ich pojeździe, wysadzając ich w powietrze.

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też