Ben 10 Wiki
Advertisement

Drony Vilgaxa to zaawansowane maszyny, służące właśnie Vilgaxowi.

Wygląd[]

Ben 10[]

Drony Vilgaxa to humanoidy o zgarbionej posturze. Ich pancerze są pomarańczowo - czarne z domieszką czerwonych elementów. Na ich plecach można zauważyć wbudowane ciemno kolorowe plecaki odrzutowe. Mają cztery żółte oczy i dwa kółka na wysokości ust. Z tyłu głowy posiadają, krótki czarny róg z czerwoną obwódką.

Ben 10: Obca Potęga[]

Drony Vilgaxa kompletnie zmieniły kolorystykę w tej serii. Ręce, stopy, klatka piersiowa i głowa, są czerwone, tak samo jak ich plecaki odrzutowe. Posiadają też wiele srebrnych elementów, z których są stworzone między innymi: róg z tyłu ich głowy, a także obwódki wokół oczu. Reszta ciała ma z kolei czarny kolor.

Ben 10: Omniverse[]

Drony Vilgaxa znowu znacznie się zmieniły, gdyż bardzo przypominają te z oryginalnej serii. Tylko, że są teraz mniej zgarbione i wydają się być wyższe. Mają też większe, czarne plecaki odrzutowe. Róg, który znajdował się z tyłu ich głowy, zastąpiono mechaniczną śrubą, podobną do śrub, które mają na uszach i twarzach.

Opis[]

Drony Vilgaxa posiadają nadludzką sprawność fizyczną oraz zaprogramowaną biegłość w walce wręcz. Potrafią także bez żadnych problemów używać wszelkich, różnorodnych technologii, z których się zresztą składają, dzięki czemu mają wbudowane wiele zaawansowanych funkcji komputerowych jak i broni. Pomimo tego, że zostali skonstruowani jako żołnierze, służą również jako personel naukowy oraz dział techniczny. Główne drony, mogą sterować innymi dronami z niższą rangą.

Ciekawostki[]

  • Co ciekawe, z niewyjaśnionych przyczyn, drony Vilgaxa wykazują wiele podobieństw do żywych, czujących organizmów. Tak jakby miały własną wolę.
  • Vilgax ma całe hordy tych robotów, prowdopodobnie dlatego, że albo jego poddani regularnie przesyłają do niego dostawy nowych dronów, albo sam je nagminnie konstruuje w wolnym czasie.

Zobacz też[]

Advertisement