FANDOM

Drągal jest jednym z członków Cyrkowych Dziwadeł.

Wygląd

Ben 10

Zamiast włosów, Drągal miał róg, który został zniszczony zanim pojawił się na ekranie. Przez to jego głowa przypomina duży palec z paznokciem. Jest niezgrabny, a jego rozmiar zwykle onieśmiela innych.

Ben 10: Omniverse

Drągal jest bardziej muskularny, a jego podbródek jest większy. Jego palce (oprócz kciuka) zostały złączone, a na nich widnieją paznokcie. Strój Drągala, niewiele się zmienił. Na oczach ma makijaż cyrkowy.

Umiejętności

SZ407

Zwiększona siła Drągala

Drągal posiada zwiększoną siłę. Bez większego wysiłku, był wstanie walczyć z Czterorękim. Wykazuje się on też wytrzymałością większą, od zwykłego człowieka.

Wady

Drągal nie grzeszy inteligencją, przez co może zostać łatwo pokonany przez mądrzejszych przeciwników.

Historia

Ben 10

Drągal debiutuje w odcinku "Kto się śmieje ostatni", gdzie wraz z Kudłatą i Kwaśnym Oddechem pomagali Zombozo.

W odcinku "Duchowe wyzwolenie", razem z resztą członków Cyrkowych Dziwadeł pracowali dla Fantoma, aż do jego klęski.

W odcinku "Ben 10 kontra Minus 10: część 1", wraz z dziesięcioma innymi wrogami Tennysonów stworzyli grupę Minus 10, którą władał Driscoll.

W odcinku "Ben 10 kontra Minus 10: część 2", Minus 10 został pokonany przez członków przestępczej organizacji.

Ben 10: Omniverse

Drągal powraca w odcinku "Powrót klauna", gdzie ponownie pracuje z Zombozo, zamieniając wszystkich w Bellwood w klauny zombie.

Występy

Ben 10

Ben 10: Omniverse

Zobacz też