FANDOM

Dowódca Nadplemienia jest zwierzchnikiem i szefem Nadplemienia stacjonującego na Ziemi.

Wygląd

Dowódca Nadplemienia jest wysokim, białoskórym kosmitą o muskularnej budowie ciała. Ramiona i piersi są szare, a w ich centrum znajdują się cztery czerwone oczy. Ich dłonie i stopy są czarne. Głowa jest fioletowa i jest otoczona czterema czwartymi rogami. Na głowie można zauważyć kilka dziwnych rysów i trzy czerwone oczy.

Umiejętności

Dowódca Nadplemienia ma zwiększoną wytrzymałość, a także ogromną siłę. Te dwie umiejętności, czynią go ciężkim do pokonania przeciwnikiem. Posiada też składane skrzydła, które pozwalają latać. Może odsłonić małe skrzydełka na brzuchu, ujawniając tym samym macki, których może używać do picia wody z ziemi. Dowódca może również strzelać swoimi ostrymi pazurami.

Historia

Ben 10: Obca Potęga

Dowódca Nadplemienia zadebiutował w odcinku "Szlaban", gdzie walczył z drużyną Bena, która próbowała przeszkodzić mu w ukończeniu nikczemnych planów. Pomimo tego udało mu się uciec.

W odcinku "Wojna światów: część 1" i "Wojna światów: część 2", gdzie wraz z wielką armią Nadistot, bezskutecznie próbował podbić Ziemię. Wspomniał, że brał udział w działaniach, które miały miejsce w odcinku "Ostateczna rozgrywka".

Występy

Ben 10: Obca Potęga

Ciekawostki

Zobacz też